Gå til innhold

Ny gamer pakke til 10-13k

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg trenger en ny gamer pc. Som jeg kommer til å bruke for det meste til å spille kommende spill, men også redigere, gjøre lekser og surfing av internett. Vil helst se at PC-en holder i 3 år.

Jeg spiller for det meste: Total war og cod 4+Waw, men ønsker at PCen skal takle fremtidige spill som: Cod MW2, L4D2 og Napoleon total war.

Det jeg trenger i tilleg til PCen er: Skjerm, mus og tastatur. (office er heller ikke dumt)

Jeg har ikke noe særlig peil på PC, og vil ikke klare å bygge en PC alene, selv om det er billigere. Vet at det kommer en del grafikkort i fremtiden, men jeg kan i værste fall kompansere mot de kortene ved å kjøpe et til kort eller bytte ut det gammle.

Kan kansje få onkel til å bygge PCen hvis den må komme i deler for å bli billig.

Jeg har sett på Komplett og multicom. Har også sett på Finn.no, men min far vil helst at jeg kjøper en ny pc med garanti.

har sett på disse:

1: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18773830

2: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18435405

Plz hjelp meg og tusen takk for at du tar deg tid til å lese denne posten.

Endret av Sondre_norge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke kjøpt. Man for mer for penga hvis du bygger selv, noe som ikke er så vanskelig i det heletatt. Eneste du trenger å gjøre er å ta deg god tid.

Hovedkort elr denne

Prossesor

Kabinett

Optisk drev

HDD

Ram 4GB 1600mhz

PSU

2 sånne eller sånne

Med Fox+ hovedkortet & 2x4870 kosta det 8600.- + skjerm og ekstra utstyr havner den vel på 11~12k, anbefaler 2xHD4890 & en SSD?

Kankje denne hvis du "må" ha ferdig bygd

Endret av No_oN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...