Gå til innhold

Hjemmekinoanlegg


Anbefalte innlegg

Da det ser ut til at økonomien er i orden, vil jeg helt klart anbefale deg å ta en titt på: http://www.patos.no etter høytalere for med basic500 i front og basic400 bak så slipper du sub for å få ting til å ramle ned fra kjøkkenhylla, og du bør helt klart vurdere en harman/kardon forsterker....

 

yNx ønsker seg vel ikke subwoofer, etter det jeg kan se i denne tråden..?

 

*Ønsker seg et nytt lydkort*

 

Hvor i tråden er det du har lest da ?? 5.1 annlegg bruker å bestå av: center, 2 fronter, og 2 bak + sub, les 5.1 altså 5+1 = 6 høytalere hvorav en er sub.

Dette innlegget er like usaklig som det ditt er, men følte at du fortjener det.

Har ikke mammaen din lært deg at om du ikke har noe vettugt å komme med skal du ikke komme med noe i det hele ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke mammaen din lært deg at om du ikke har noe vettugt å komme med skal du ikke komme med noe i det hele ??

 

Hmmm.... saklig.

 

 

 

Noen må forklare meg hva som gjør at vi i Norge ikke kan diskutere uten å ty til helt unødvendige kommentarer som dette... Vil du si noe, så si det på en høflig måte! Det er ingen grunn til å ty til barneskole-taktikker.

Lenke til kommentar
hvor ble det av denon??

 

...paradigm center husker ikke hvordan (har i hvertfall to 6.5") centeren er viktig i hjemmekino...

 

Prøver å unngå sub..

 

 

Hvorfor unngå sub?

Senterhøyttaler er kun viktig hvis man er flere enn to som hører på til vanlig.

Lenke til kommentar
Da det ser ut til at økonomien er i orden, vil jeg helt klart anbefale deg å ta en titt på: http://www.patos.no etter høytalere for med basic500 i front og basic400 bak så slipper du sub for å få ting til å ramle ned fra kjøkkenhylla, og du bør helt klart vurdere en harman/kardon forsterker....

 

yNx ønsker seg vel ikke subwoofer, etter det jeg kan se i denne tråden..?

 

*Ønsker seg et nytt lydkort*

 

Hvor i tråden er det du har lest da ?? 5.1 annlegg bruker å bestå av: center, 2 fronter, og 2 bak + sub, les 5.1 altså 5+1 = 6 høytalere hvorav en er sub.

Dette innlegget er like usaklig som det ditt er, men følte at du fortjener det.

Har ikke mammaen din lært deg at om du ikke har noe vettugt å komme med skal du ikke komme med noe i det hele ??

 

Vi legger gjerne merke til at tråd-starter ikke lister opp noe subwoofer i sine lister over ting..?

Og at man har en 5.1/7.1-forsterker, er ikke det samme som at man har så mange høyttalere. Jeg har selv bare fire høyttalere koblet til min NAD T752.

 

Skal ikke kommentere noens mødre i denne tråden, da det ikke sømmer seg overhodet. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Vi legger gjerne merke til at tråd-starter ikke lister opp noe subwoofer i sine lister over ting..?

Ganske riktig. Jeg har ikke listet opp subwoofer fordi jeg tror det blir unødvendig med slike fronthøyttalere som DALI AXS10K.

Jeg får tross alt fire 10tommere i front. Rett på meg hvis jeg tar feil :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...