diskusjonsmann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei fikk melding fra canal digital i dag om at pakken var sendt med Posten kl 05.45. Hvor lang tid vil det ta med posten å få pakken til bodø i nordland? Når den er framme: Og når jeg vet den er på postkontoret, må jeg vente til lappen kommer i postkassen eller kan jeg møte der ¨å si mitt navn bare`? For da vil det jo ta en ekstra dag:S Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg fikk den dagen derpå. Tror ikke det kommer til å ta mer en 1-2 dager før du får den. Du må nok vente på pakke sedelen får å hente pakken din. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du får nok lappen på mandag. Tviler på at du mottar den i løpet av en dag, for det er jo helg. Btw, er posten stengt på valgdagen? Hvis ja, så får du ikke hente pakken før på tirsdag. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tålmodighet er no dritt Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Postgang i Norge tar vel som regel 2-3 dager! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 man må ikke vente på lappen! Du skal ha fått et sendingsnummer? Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 man må ikke vente på lappen! Du skal ha fått et sendingsnummer? Ok, da kan jeg mest sannsynlig hente den en dag tidligere da? siden den er der en dag før de klarer å sende lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå