Thomaes Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skaffa meg nylig en hosting-server med uendelig plass og uendelig båndbredde. Noen snedige måter jeg kan tjene litt penger med dette? har ikke satt opp en webside enda Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan får du uendelig plass? Skriver du binærkoden på veggen når diskene er fulle? Du kan evt. leie ut serveren. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Altså, kan ikke fylle på med filmer til tusenvis av terabytes. Men jeg kan bruke så mye jeg vil på selve nettsiden og de nødvendige filene. Var litt antiklimaks da jeg så det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Leier du serveren selv eller eier du den fysisk og har problemer med å bruke den? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Leier den. Kosta 500 kroner for ett år, så om jeg greier å tjene opp igjen det blir jeg storfornøyd Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Filehosting service? Du kan ta betalt for filer større enn 1 GB (la oss si 0.10$) og la alle mindre gå gratis. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Bare uendelig med filer knyttet til websiden i seg selv er jeg redd. Dvs jeg kan ikke bare stashe masse private filer der (eller la andre gjøre det). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tror ikke det skal være problem å ha en HTTP-nedlasting side da, hvertfall ikke om du sletter filene etter noen uker. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Njaa, hvordan kan jeg sette opp det i såfall? Fortsatt åpen for forslag Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lei den ut for ett år for 510 kr. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Okei, hvis noen vil ha et gratis sted å ha nettsiden sin er det bare å ta kontakt med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå