Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei! Er ei jente som nettopp har begyndt på påbygging siste året på videregående. Har helt ny klasse der det er en gutt som jeg er så tiltrukket av. Han er utrolig pen, ikke kvalm eller sann "vanlig" pen, men utenfor det vanlige pen. Han og jeg bruker ofte å få øyenkontakt og det hender av og til at vi bare blir sittende å stirre hverandre lenge inni øynene i timene å slikt. Jeg bruker av og til å smugtitte på ham der jeg tar han i å sitte å stirre på meg uten at jeg liksom "veit det". Uansett, det er veldig smigrende og jeg blir helt betatt av blikkene hans. Vi driver å snakker på facebook også, og han driver å flørter med meg å sier ting som "ser du fryser.. vil du låne jakka mi? ", "Du var ikke på skolen i går.. hvor var du?" blablabla og slike ting i timene på skolen. I helgen var vi på samme fest. Der møtte jeg ham og han lyste opp når han så meg komme og gliste som bare det! Han tok hånda si rundt midjen min og trykte meg inntil seg og holdt rundt meg. Kan huske han også strøk meg på ryggen. Men det som er problemet er at han sa i helgen at han var forelsket i ei anna jente! At han har lyst å bli sammen med henne. Jeg ble egentlig litt lei meg og jeg er kjempeforvirret! Hva betyr signalene han gir meg? Er jeg liksom bare en han kødder rundt med, eller liker han meg men vil ikke si det til meg? Jeg mener det, når han så meg i helgen på den festen... har aldri sett ett så .. lykkelig ansikt før! Jeg er så forvirra!!! Hjelp meg? Noen gutter? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er ikke forelsket i ei jente bare fordi jeg ser på henne. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du må forføre ham, så interessen er festet på deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 forføre ham.. er jo det jeg gjør. Virker som han liker meg dødsgodt.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 forføre ham.. er jo det jeg gjør. Virker som han liker meg dødsgodt.. Bare fordi han ser på deg og er hyggelig og snill, så vil ikke det si at han er forelsket i deg. Jeg kan gjerne sitte å se på enkelte jenter selv, bare fordi jeg synes de ser bra ut. At han spør om du vil låne jakka eller hvor du var vist du ikke har vært på skolen en dag, betyr ikke at han er betatt av deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dette er det jeg som forteller om, erjeg som opplever dette. Jeg har aldri sagt at jeg tror han er forelsket i meg. Da synes jeg dere burde lese det jeg har skrevet om igjen. Det kommer bare som ett lite sjokk at han er forelsket i ei anna når han flørter som bare det med meg. Jeg nevner såklart ikke alt han har sagt og jeg har heller ikke beskrevet etter noter akkurat hvordan han oppfører seg i mitt nærvær, men det er hvertfall noe i den dur jeg forklarer. Så plis, bare svar på spørsmålet mitt er dere snille. Takk Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vi trenger et bilde av deg for å svare ordentlig, muligens et bilde av han gutten også. Så skynd deg med å laste opp. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hva betyr signalene han gir meg? Er jeg liksom bare en han kødder rundt med, eller liker han meg men vil ikke si det til meg? Jeg mener det, når han så meg i helgen på den festen... har aldri sett ett så .. lykkelig ansikt før! Jeg er så forvirra!!! Hjelp meg? Noen gutter? Vil si jeg har svart ganske greit på spørsmålet ditt. Tror ikke han liker deg som noe annet enn en venn. Han kødder ikke rundt med deg. Ut i fra det du har fortalt, så virker det som han synes du er trivelig og muligens pen. En annen ting er at han ikke ville sagt til deg at han er forelska i ei anna jente vist han likte deg på en amorøs måte. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 -__- jer er lik natalie portman, han er lik robert pattinson. der har du det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) edit: dobbelpost. Endret 11. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 I don`t really think he likes you in that way, I think he is looking at you as a friend and nothing more, and I also think he is not worthing the effort, you will one get your heart broken. Is not such a wise ideea to seduce a unbelieveble good looking boy/girl. Those kind of people think they have all the world at their disposel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg