gnaling94 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Okei, så nå har jeg bestilt en PC fra USA med adresse og telefonnummer som ble gitt av JetCarrier, og nå skal jeg ligge inn en booking. Kan noen forklare meg hva dette er, hva det gjør, og hvordan jeg skal gjøre det? Er ikke helt sikker på om jeg har gjort det riktig. Hvorfor trenger JetCarrier en slik booking? Endret 11. september 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Bookingen gjør det lettere for dem å sende pakken videre til din hjemme adresse... istedet for å lete etter deg i systemet, kan de bare scanne strekkoden på pakken og sende den videre... Dette fører til at du får pakken din fortere! edit: ehm... du må legge inn sporingsnret du får av selskapet du kjøpte pcen hos på jetcarrier. Det er også viktig å legge inn verdien av pakken grunnet regning av moms... For å spare penger i dokumentavgift bør du også laste opp en kopi av din kvittering for varen! Dette er også grunnet regning av moms og for å redegjøre innholdet i pakken. edit2: Håper du har husket på at USA bruker 110v? dvs at du enten trenger ny strømforsyning til PCen din eller en transformator? Endret 11. september 2009 av H2H Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Håper du har husket på at USA bruker 110v? dvs at du enten trenger ny strømforsyning til PCen din eller en transformator? Det skal ikke være nødvendig hvis PSU-en har en 110-230 bryter. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 godt mulig... Kun handla Gitarforsterkere fra USA da hender det at det problemet oppstår... Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Er tracking nummeret helt nødvendig? Fordi jeg ser ikke ut til å finne det noensteder hos Dell Alienware (www.alienware.com. guestcheckout). Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke nødvendig... men det forenkler som sagt prosessen deres slik at du får pakken din hurtigere! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Ikke nødvendig... men det forenkler som sagt prosessen deres slik at du får pakken din hurtigere! Hvis det jeg kjøpte kostet $ 2411, er dette da sifferet jeg skal skrive inn under 'Price' i bookingen? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 yep. Husk kvitteringen også! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 yep. Husk kvitteringen også! uhm... hm... okei! haha Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 seriøst... Please upload Invoices for custom clearance to avoid 50 kr doc fee, this will be charged towards all shipments where docs are not supplied. Under "mine Dokumenter" på jetcarrier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå