stianaarre Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hei spilte litt høyt her på dagen med cls 215 høytalerne mine. Så hvar jeg så uheldig at den ene høytaler utgangen på forsterkeren gikk sont, så har jeg levert den inn til en som skal fikse det, men han klarer ikke og fikse den uten jeg har et kobligs skjema. Har ikke noe greier på forsterkere, så jeg vett ikke hvor jeg kan få fatti et koblings skjema. Merke på forsterkeren er Alto Mistral 2500 vis du ser på linken her så har produktet gått ut. Så jeg finner bare manual håndboka, men finner ikke noe til koblings skjema. http://www.audio-media.no/aspx/loginVnet.a...2&plid=5022 Endret 11. september 2009 av stianaarre Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Selv om produktet er gått ut av produksjon behøver jeg ikke det nødvendigvis bety at du ikke kan sende den til service. Eller eventuelt å spørre de om å få et koblingsskjema? Er ikke sikker men jeg mener å ha hørt at lovgivingen i Norge er sånn at man plikter å ha service på produkter en viss tid etter at de er gått ut av produksjon. Mulig dette ikke stemmer Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei spilte litt høyt her på dagen med cls 215 høytalerne mine. Så hvar jeg så uheldig at den ene høytaler utgangen på forsterkeren gikk sont, så har jeg levert den inn til en som skal fikse det, men han klarer ikke og fikse den uten jeg har et kobligs skjema. Har ikke noe greier på forsterkere, så jeg vett ikke hvor jeg kan få fatti et koblings skjema. Merke på forsterkeren er Alto Mistral 2500 vis du ser på linken her så har produktet gått ut. Så jeg finner bare manual håndboka, men finner ikke noe til koblings skjema. http://www.audio-media.no/aspx/loginVnet.a...2&plid=5022 Google "Schematic diagram" eller "Schematics" eller "Circuit diagram" samt modellnummeret på fortserkeren så pleier det å ordne seg. Mange siter tar betalt, men man finner alltid noen gratis etter litt leting. Du laster det ned som en PDF. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det lyd fra den ødelagte kanalen? Altså, er det bare skurring eller hører du musikken ? Er det kun skurring, så kan jeg garantere deg at en eller flere transistorer er ødelagt. Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjøp deg NFS SHIFT og glem hele forsterkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå