DraZeN Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=PC602BUSB Dette : http://www.microplex.no/rubweb/php/toc/3035.html Eller dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=ATP1080AMG Eller eller dette ? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=ATP1080AMG Har lyst på et kabinett med støvfilter! Ikke must! Og et som er passe stort , litt pent og enkel mulighet for vindu i sidedøra , er ikke skikkeli moddefreak! Liker bare å ha det slik at folk kan se komponenta! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Anbefaler det første. Lian li er nice Forsåvidt, nå vet ikke jeg hvordan det er å sage hull i en sidedør av aluminium, men man får jo alltids kjøpt ferdig monterte vinduer som faktisk ikke ser helt smakløse ut. Og når poenget er å vise fram innmaten, er jo egentlig et ordinært, firkanta vindu helt greit Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Lian Li er best, nydelig enkelt design, lett og modde, lette kabinetter og kalde ikke minst... Et Godt valg Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hmmm , har tenkt mest på Lian Li ! Men er skeptisk til hk festene! Fyrn på hw sa at dem aldri ble som før etter bruk ! At dem ble bøyde og herpa , det har jeg fått bekrefta fra en med pc75 , så jeg lurer på om det blir no prob? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Gå for lian-li uansett du.. den som hadde hatt råd... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Men det blir jo litt dårlig kjøling med bare 4 vifter! Har tenkt å slutte med modding! Koster jo bare masse penger , og hva har du igjen for det? Et gavekort på 500 kr fra microplex hvor du har brukt enda mere penger! Nei , det er bare et pengesug. Så derfor blir det lian li , uten modda sidedør! Kanskje sidedør med vindu etterhvert , å to hvite katoder så jeg kan se hva som skjer der inne Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Men det blir jo litt dårlig kjøling med bare 3 vifter! Har tenkt å slutte med modding! Koster jo bare masse penger , og hva har du igjen for det? Et gavekort på 500 kr fra microplex hvor du har brukt enda mere penger! Nei , det er bare et pengesug. Så derfor blir det lian li , uten modda sidedør! Kanskje sidedør med vindu etterhvert , å to hvite katoder så jeg kan se hva som skjer der inne Er lite digg og bruke så masse penger på kabinett , folk stopper opp 5 sekunder for å se på kassa di! Så går dem videre! Skjønner ikke pointet! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg har lian lien med sidevindu (ferdig kjøpt) ville bare ha noe som så pent ut og ikke var overmodda.. kabinette er veldi lett å passe stort.. å kabinette har mange smarte løsninger.. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lian Li er de fete og de beste.. Du får mer enn det du betaler for iallefall Hvis du er den drazen jeg tror du er så har du vel sett denne artikklen. http://www.case-spider.com/modules.php?op=...order=0&thold=0 Det er servertower men samme stil. Nice! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har selv et Lian Li 6099B Beste kabinettet jeg har hatt, pluss at det er ganske kult. Har moddet det endel (Røde og blå katoder, Sound Control montert i front, etch, hjemmemekka viftestyring), pluss at det er to lysstriper på hver side av fronten. kjøp lian li hvis du har råd til det. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Tror nokk det blir det 995 kr lian liet! Ser jo hvor lite et lian li egentlig koster! Når f.eks chieftec kommer i alu så koster det jo mye mer , og uten vifter! Kjøper det 995 kr lian liet fordi jeg syns ikke uttagbar hk skuff og den vfitstyringa er verdt 600 kr! Har sunbeam rheobus anyway så! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 du vil ikke angre.. har 995 kr lian lien jeg.. knall.. viftestyringa har jeg ikke bruk for, heller ikke uttagbart hk brett ting.. skal tross alt bare stappe inni alt en eller 2 ganger.. å det overlever jeg.. skal jeg drive med noe annet inni der blir det mer slit å ta ut hket en det er å gjøre det sånn det er.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 skal jeg drive med noe annet inni der blir det mer slit å ta ut hket en det er å gjøre det sånn det er.. Skjønte ikke helt hva du mente med den delen? Kan jeg få litt bilder av kabbet, innvendig og utvendig? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Nice at man får lian li til under tusenlappen Jeg som ville ha Chieftec fordi lian li kosta for mye (trodde jeg) Til h****** med Chieftec... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Lianli er jo ikka akkurat så pene. de var stilrene før. nå blir det mere og mere modding av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå