Otowi Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Som tittelen sier, så lurer jeg på om det er noen norske nettbutikker som selger Anthon Berg produkter, og som sender i hele norge. Jeg har prøvd å google, men blir ikke noe klokere av den grunn... Håper noen kan gi meg et svar Endret 11. september 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ingen som vet?? Om det skulle være noen utenlandske, så går det greit det også... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Gå ned på hvilken som helst matbutikk og hør om dem bestiller opp for deg, om dem ikke allerede har akkurat det du vil ha.. Anthon Berg er ikke noe spesielt i Norge, alle har dem nå.. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Joda, en del butikker har noen Anthon Berg produkter, men enkelte produkter har jeg ikke sett andre steder en i Tax Free butikker, og det gjør det noe tungvindt å måtte dra til Sverige eller andre steder for å få det prduktet en leter etter. Det er spesifikt lakris fudge jer er ute etter, og det har jeg ikke sett i norske matvareforettninger. Det er mulig at noen konfekt butikker fører det, men da må jeg vel inn til Oslo tenker jeg... Det vil bli for dyrt med toget tur/retur til Oslo kun for et produkt, derfor er jeg ute etter en nett butikk som muligen har produktet jeg ser etter...... Endret 13. september 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå