iver89 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det absolute nullpunkt er på -273 grader, og det kaldeste stedet i hele verden (ute i verdensrommet et eller annet sted) ligger på -272 grader. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Da må det sikkert stått feil på flasken...men damn kaldt var det!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 husker at jeg fikk ei vorte på fingern når jeg var liten... modern hadde noe sånn middel på ei flaske som hun smurte på hver dag i ei uke... da var den blitt så liten at det nesten ikke syntest. ett par dager etter var den borte. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Da må det sikkert stått feil på flasken...men damn kaldt var det!! Er nok feil ja. Kaldere en 0 Kelvin /- 273.16 grader Celsius gir like mye mening som 110% sprit... Hvis du ikke er bleik går det faktisk ann å fjerne dem selv med et sviapparat (sånt som man brukte på sløyden på barneskolen vet du...) sigarettglo el. bør vel også funke. Kniv er meget ulurt. Du risikerer at skiten sprer seg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det absolute nullpunkt er på -273 grader, og det kaldeste stedet i hele verden (ute i verdensrommet et eller annet sted) ligger på -272 grader. er det ikke mer???? :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Du kutter dem av med en kniv. Så tar du plaster på. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så mye stress for så lite??? Man tager en maskin med internett oppkobling, så skriver man w w w . m i c r o p l e x . n o i adressefeltet, og trykker enter. Så blar man seg ned til vifteseksjonen, bestiller en deltavifte og trykker send. To dager senere er det bare å koble opp vifta, rette den mot vorta (bruk gjerne vernebriller), bite tenna i sammen og ta den helt inn til skinnet. VIPS, så er vorta (og kjøttet rundt btw) borte. Kjerringråd? Neeeeeeeei. 1337 overklokker-råd. DrE Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 smøre på tannkrem når du går å legger deg har jeg hørt skal hjelpe for da tørker de inn eller noe sånt Det var kviser det, teo :smile: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 nå husker jeg! blå østerssopp! spør på helsekosten! det er bare no piller med pulver.. funker max! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Det absolute nullpunkt er på -273 grader, og det kaldeste stedet i hele verden (ute i verdensrommet et eller annet sted) ligger på -272 grader. er det ikke mer???? :o antar det er litt kaldt likevel ja Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Du kutter dem av med en kniv. Så tar du plaster på.Nei! det vil jeg ikke anbefale...jeg gjorde det engang, kutta slik at jeg ikke kunne gå på foten i dagesvis etterpå! pluss de kom tilbake like store og stygge! vil anbefale å fryse dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hadde en sur vorte på langefingeren. Fryste,skjærte og pensla med alt sammen men den gikk aldri vekk. Det som fungerte hos meg var vorteplaster på apoteket. Hadde de på i en 10dagers periode så var det borte vekk og vekke er de den dag i dag Vorter er stygt :x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Plaster ja. Diskre og billig. Akkurat sånn jeg liker damene Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Plaster ja. Diskre og billig. Akkurat sånn jeg liker damene jhgisfhil < Smiley poster = Fy Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du tar 4 paralgin forte 7 paracet 2 ibux og 96 i et glass og blander dette. Deretter setter du loddebolten i stikkontakten, slår taster inn 113 på telefonen. Når loddebolten er god og varm er du passe sløv og lodding av vorter kan begynne uten smerter. Når/hvis du blir ferdig trykker på Ringe nummer? på mobilen og sier adressen din. Det neste som du da husker er at du våkner på legevakten UTEN vorter. Anbefales, med hell!! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Au... Hadde noen fotvorter for lenge siden, pirka på dem hver eneste dag fordi de var så irriterende, og hadde lim (!) på dem, det løste dem opp så det var lettere å pirke vekk biter... Til slutt 'ga de opp' eller noe i den duren, og forsvant. Begge søsknene mine måtte bli operert for å bli kvitt sine. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du tar 4 paralgin forte 7 paracet 2 ibux og 96 i et glass og blander dette. Deretter setter du loddebolten i stikkontakten, slår taster inn 113 på telefonen. Når loddebolten er god og varm er du passe sløv og lodding av vorter kan begynne uten smerter. Når/hvis du blir ferdig trykker på Ringe nummer? på mobilen og sier adressen din. Det neste som du da husker er at du våkner på legevakten UTEN vorter. Anbefales, med hell!! hehe.. hmm jeg tror dette rådet bør brukes jeg!!... :wink: Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 leste noen som mente at man skulle binde en nylontråd Rundt vorta.. vet ikke hvor mye dette stemmer, da....men det er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå