Gå til innhold

Hvordan bli kvitt vorter?

asyrst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fryse den av....leger har noe greier på boks de sprøyter på som er iskaldt. Vorten vil så forsvinne etterhvert. Trenger som regel noen behandlinger for å fjerne den helt, og man må være litt forsiktig for å ikke lage arr. Husker noen i militæret gjorde det.

Lenke til kommentar

Hehehehehehehe........... :lol: pisse på vorter....joda! Sikkert fin måte å bli kvitt virus på det!!

Kanskje man kan helle piss inn i øre-nese-hals regionen for å sikre seg mot SARS viruset?

Fantastisk! Tror forresten jeg så dette i en Star Trek episode engang..

:woot:

Lenke til kommentar

Fins det bevis for at kjerringråd fungerer

Ja... At det virker?

Du blander kanskje kjerringråd med noe annet tvilsomt innen "naturmedisinen"?

Kjerringråd kan jo være alt fra og kurrere skallebank med og drikke vann, til og smørre honning på sår som ikke gror, til og smørre tannkrem på kviser, til og gurgle saltvann når du har vondt i halsen. Mange kan jo bekrefte at alt dette virker.

Lenke til kommentar

Kjøp en greie på apoteket, det er en boks med flytende etellerannet, så tar man en skumgummiting og lar gassene fryse den, så tar man den på vorta.

Ut av forklaringen høres dette litt utrygt ut, men det virker bra og er trygt, man ser ikke verken gass eller flytende ting i løpet av det.

Lenke til kommentar

Vorter er jo et virus, hvor det blir produsert for mange hudceller på et område, så tror nok ikke at kjerringråd funker.

Det finnes jo kuldegassen, som er veldig smertefult, og en sånn lasergreie som brenner opp huden innifra, noe som er mest smertefult i lengden. På apoteket kan man kjøpe sånn væske som man smører på to ganger daglig, men du er veldig heldig vis det fungerer.

Fikk noe greier som ikke gikk bort, så behandlingen ble kuldegass og laser rett etter hverandre en gang i uka. Det gjorde vondt!

Eller så kan man la naturen ordne opp i det selv, noe som ikke er noe smertefult i det hele tatt, tar laaaang tid da.

Du er faktisk ganske heldig om du har fått vorter nå mens du fremdeles er ung, for da blir du imun mot det nå, noe som blir mye vanskeligere når du blir eldre.

Lenke til kommentar

Hadde ca. 10 fot vorter på hver fot en gang...gikk til en klinikk en plass og fikk dem frøset vekk. Det gjør litt vondt men det hjelper! fryse veska mine vorter ble frøset ned med er -298 grader! du kan tenke deg hvordan det svir! men det går greit...;)

Lenke til kommentar
Hadde ca. 10 fot vorter på hver fot en gang...gikk til en klinikk en plass og fikk dem frøset vekk. Det gjør litt vondt men det hjelper! fryse veska mine vorter ble frøset ned med er -298 grader! du kan tenke deg hvordan det svir! men det går greit...;)

I og med at det absolutte nullpuktet blir anntatt og være ca 272 så ahr jeg mine tvil der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...