f(x) Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jer har ingen bruker må eBay, må jo logge inn for å spørre spørsmål (Dessuten må man være over 18 år for å registrere seg, og det er ikke jeg) Endret 19. september 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da forstår jeg ikke helt vitsen med å spørre selgeren,da du ikke har en konto for og kjøpe varen. Kanskje du heller bør søke etter en Norsk forhandler i ditt nærområde. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Min onkel kan bestille for meg, så jo, jeg kan få kjøpt hvis jeg vil. Har jo kjøpt ting på eBay før. Trenger dessuten ikke noe annet enn en PayPal-konto for handle. Endret 20. september 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vel,er da bare og taste inn passordet hans da og spørre,eller få han til og spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå