EinarEriksen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Motorola har endelig lansert en Android-telefon, med sitt eget grensesnitt som allerede har imponert mange mobiljournalister. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Syns de ser like ut alle disse touch-telefonene jeg Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Synes Motorola Sholes ser mye mer lovende ut. Og synes forøvrig ikke at Blur så veldig imponerende ut. Å måtte scrolle gjennom meldingene en og en om gangen er umåtelig upraktisk. Men er widgets og kan lett skrus av, så ingen fare der egentlig. http://androidandme.com/2009/09/news/10-re...-android-phone/ Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Syns ikke den var så fin jeg... Egentlig ganske stygg! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Latterlig at alle disse "skallene" og "tilleggene" skal være så upraktisk plasskrevende og fulle av treige animasjoner som bare suger en standard prosessor med en rævva algoritme for å kjøre dem. Hvorfor klarer Apple å gjøre det glatt? Hvis jeg ikke tar feil, heter det vel algoritme, det som kjører disse tingene? Hva det nå enn er, så er Apple flinkere. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Standard stygg Motorola design. Fysj-a-meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg