dr.phil Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Heisann alle hodetelefonofile 8-| Er på utkikk etter nye hodetelefoner som kommer til å brukes hovedsakelig til pc. Hører mest på hip hop, hvis det er relevant.. Så først på beyerdynamicDT770, men så var jeg i en butikk for å prøve disse og fikk da anbefalt Sennheiser Hd 595. Han mente at DT770 var veldig store, og kanskje litt tunge å ha på? Jeg vet ikke, men 595'ne var veldig gode å ha på seg hveert fall... Men jeg syns kanskje bassen på dem var litt for lav.. Er det noen som har noe å anbefale meg? Kriterier: Pris: 1000-2000kr brukes til: PC, Mp3.. Kommer så og si aldri til å brukes i studio Viktig at diskanten ikke skjærer i øra og at bassen er god... Takker for alle svar=) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ingen av hodetelefonene du nevner vil nok ikke skuffe deg. Om du ønsker mer bass kan du jo bruke en equalizer til å stille dette. Bare så du vet det, de veier det samme, 270g Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 HD595 er en litt billigere hodetelefon som er litt mer plastic fantastic i forhold til Dt770, men de koster igjen ca. 500 kr i veiledene pris. Lenke til kommentar
dr.phil Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 takker for svar =) men er DT770'ne veldig store? Er de komfortable på hodet? Er det noen som vet om noe sted i Oslo jeg kan prøve disse? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 DT 770 er nok en del større enn det meste du har hatt på hodet før og klokkene går rundt hele året. Men der veldig myke og behagelige å ha på Vet ikke helt om hvor du kan prøve dem i Oslo, men hvis jeg husker riktig holder vel både procom og hpx til i hovestaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå