-FusioN- Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det noen som har erfaringer med hjemmesider som har mulighet til å hjelpe en person med litt design osv Jeg har Frontpage hvis d er bra ellers kan jeg laste ned Dreamweaver... Noen som kan hjelpe meg?? over MSN?? eller noe? mIRC? [email protected] <--- MSN #GunHold ( irc.quakenet.org ) <-- miRC Hjelp Har Photoshop og alt det Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Ingen som kan hjelpe??! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 heh.. Det tok fire minutter mellom svarene dine... Har du dårlig tid? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg vil si man er god vis man fikser et bra design med frontpage. dreamweaver er ikke gratis.. (i 30 dager er det det). vis du er helt amatør kan du jo laste ned et ferdig design, men da er du helt på bunn. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 2 om bruk av emnefeltet. Vi er heller ikke interessert i at folk bumper tråder. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg