Dryper Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg kjører wow igjennom en Proxy på skolen. denne har fungert i flere år, men nå så jeg konverterte til b.net fungerer det ikke lenger. Jeg får bare Unable to connect. Dette skjer bare på skolen (Det er flere i min klasse som kan koble seg opp med b.net) Hjemme fungerer det greit. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Hilsen Dryper Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje det er likså greit, så kanskje en får gjort skole-arbeid og ikke wow-tøv i skoletiden noe som er bortkasting av MINE skattepenger. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) What he said. Hjemme fungerer det greit. Problem fixed. Endret 11. september 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Enig i de to ovenstående, spiller selv WoW, men blir for dumt å spille det på jobb og skole. spesielt på skole, der kaster du bare vekk mine skattepenger. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Enig i de to ovenstående, spiller selv WoW, men blir for dumt å spille det på jobb og skole. spesielt på skole, der kaster du bare vekk mine skattepenger. +1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Må si jeg støtter synspunktene her, hold deg til skolearbeid på skolen så du får greie karakterer, det drar du nytte av. Så kan du spille hjemme - problem solved. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Slutt å ta alt for gitt. Jeg hadde blant annet 3 strake timer på VGS (pga. at man kan sløyfe et fag sisteåret) hvor jeg gjorde null og nada der jeg gjerne skulle ha spilt WoW om jeg hadde hatt ork til å faktisk fikse det til. Endret 13. september 2009 av PSV Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her var det mange som var fremme med pekefingeren sin. Hva med å passe deres egne saker? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Her var det mange som var fremme med pekefingeren sin. Hva med å passe deres egne saker? Høres ut som du sto opp med feil fot i dag gitt Endret 16. september 2009 av Døgnvill Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her var det mange som var fremme med pekefingeren sin. Hva med å passe deres egne saker? Høres ut som du sto opp med feil fot i dag gitt WarpX står alltid opp på feil fot (neida) Men fokl burde drite i om folk vi game wow på skolen eller ikke da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Spiller da ingen rolle om folk gamer wow på skolen så lenge det er i friminuttene OP: har du prøvd å logge på accounten din med en annens data og omvendt? Endret 16. september 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå