Gå til innhold

halo odst 299kr hos elkjøp.

Laskelurs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YEEEEY SRGT. JOHNSON KODEN!!! Jeg som hadde tenkt og dra ned på elkjøp og kjøpe ett nytt spill og selge det andre må tror jeg at jeg skal memorer koden så har jeg noe og gjør på til spillet (forhåpentlig vis) kommer i morgen!! :D

Fikk denne mailen (Måtte purre på koden!)

Hei og takk for din henvendelse.

Her kommer koden til ditt Halo spill

XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Eva-Kristin

Kundesenter

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

----Original Message----

From: <[email protected]>

Sent: 22.09.2009 14:41:55

To: <[email protected]>

Subject: RE: Kontakt oss-skjema

Når får jeg koden til srgt. Johnson? Som jeg ble tydelig lovd på elkjøp sine sider jeg vill få dagen før spillet kom ut???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har kjøpt det i butikk og fått beskjed om at spillet er på vei, så da får jeg to, begge fra elkjøp. kan jeg da bytte inn det fra nettet i butikken?

Lenke til kommentar
"klikk", det er bestilt fra elkjop.no til 299

bare så du vet det så har de ikke spillet på lager, du må vente til 1. Okt før de får det på lager + 3 dager etter det så har du spillet, så den 4 okt regner jeg med du har spillet...

det går bra. Er ikke hjemme uka før alikevell, tror jeg kommer hjem den 6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg er glad for at jeg kjøpte spiller i butikk i går, gadd ikke å vente på elkjøp. jeg håper alle her som er missfornøyde klager til elkjøp så de kanskje forstår at de ikke kan drive på slik.

Lenke til kommentar
jeg er glad for at jeg kjøpte spiller i butikk i går, gadd ikke å vente på elkjøp. jeg håper alle her som er missfornøyde klager til elkjøp så de kanskje forstår at de ikke kan drive på slik.

nå venter jeg ikke spesielt på dette spillet så litt venting gjør ikke så mye men hadde dette skjedd med COD:MW2 så hadde jeg blitt drit forbanna.

Lenke til kommentar

F*** ikke noe spill idag heller?!?!

Hva er dette for noe piss?! Når jeg forhåndsbestiller ett spil så forventer jeg og få det på Realese!! Dette finner jeg meg ikke i!!! :cry::thumbdown::nei:

Edit:

Hvem blir med og lage en gruppe på facebook e.l med navn:

Aldri forhåndsbestill spill på elkjøp, de lurer deg!!!

Noen som er med?

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...