orange Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hehe, kanskje de reklamefolka ikke er så dumme alikevel; for mens jeg leste om de forferdelige kapitalistenes grådighet (jeg tror det var mere gimmick enn faktisk bestikkelse) ) så har jeg sett tre/fire bilder av D A N T E S I N F E R N O som sikkert hadde gått meg hus forbi ellers. :-) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 EA fremstiller det som om det er opp til anmelderne å velge om de vil falle for fristelsen eller ikke. Men, i virkeligheten er ikke dette et spørsmål om anmeldernes moral, snarere EA's... Hvis EA ikke følger opp med konsekvenser på dette, så er det bare en smakløs og moralsk begredelig gimmick. Det vil nok mange mene at det er uansett, dog. Ikke at smakløse og moralsk begredelige gimmicker er noe nytt i spillbransjen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vel de har klart å skapt blest om lanseringen. Moralsk forkastelig eller ikke, god PR er det iallefall. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lurer på om spillverk er litt sjalu fordi de ikke fikk noen treboks? =D Synes det var en jævlig clever bribe ihvertfall. Helt greit for min del, ihvertfall, det er ikke så mye at folk blir biased av det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg