haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 dette blir litt of topic, men hvordan er IntelliMouse Explorer 3.0 i forhold til mx 500 da? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 og enda en ting: IntelliMouse Explorer 3.0 blir meget fort slitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 dette blir litt of topic, men hvordan er IntelliMouse Explorer 3.0 i forhold til mx 500 da? bedre. og enda en ting: IntelliMouse Explorer 3.0 blir meget fort slitt hvis innsiden av hendene dine er sandpapir, så er det godt mulig. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 eh... hendene mine er myke som en barnerumpe... men det var ikke det jeg tenkte på. kompis av meg her IntelliMouse Explorer 3.0, han har hadd den i 6 ca. mnd. til han var det nesten ingen motstand i knappene, rulleren lagde en skrapelyd, m.m. og han er ganske fin på det når det gjelder datautstyr. men hvilken garanti leveres den med? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 tre år, hvis jeg ikke husker helt feil. har hatt ie 3.0 @ everglide i halvannet år eller så, uten at den skaper seg på noen måte. før det var det dual optical, den gav jeg til en kamerat (som byttet den ut med en ie 3.0 etter kort tid).. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 knappene løsner o.l. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal du ha det beste går du for MX500. Det er common knowlegde. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har mx700 og har aldri hatt no problemer eller lagging. Anbefaler den, en genial mus :smile: Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 huff dere gjør bare valget mitt vanskeligere og vanskeligere nå står valget mellom mx500 og intelimouse explorer 3.0 Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hehe.. Jeg ville ikke valgt mx700 eller mx500, jeg ville mye heller ha gått for mx300 først og fremst p.g.a formen, jeg simpelthen elsker presisjonen den gir, og den føles komfortabel ut. Jeg har prøvd mx500, den så stilig ut, men etter jeg hadde spilt litt med den, kjente jeg at det ikke var musen for meg men men alle har forskjellig hånd. En ting er iallefall sikkert, jeg ville ikke gått for trådløs. Jeg hater å ikke ha tråden der, det blir bare uvant 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vel MX500 er best på papiret og i praksis vil eg si at den er den beste musen eg har prøvd. Har som sagt prøvd MS 3.0 og syns MX500 var bedre. Ikke hør på psilocybe han hater LOGITECH fordi de drepte moren hans. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 huff dere gjør bare valget mitt vanskeligere og vanskeligere nå står valget mellom mx500 og intelimouse explorer 3.0 hva med å bare stikke innom en datasjappe og prøve dem, da? egentlig ganske bortkastet energi, siden du tross alt kommer til å gå hjem med en intellimouse.. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Vel MX500 er best på papiret og i praksis vil eg si at den er den beste musen eg har prøvd. Har som sagt prøvd MS 3.0 og syns MX500 var bedre. Ikke hør på psilocybe han hater LOGITECH fordi de drepte moren hans. hehe ja du får musesyke av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå