Gå til innhold

mx700 eller mx500

Anbefalte innlegg

nå har jeg endelig spart opp nok til å kjøpe meg en ny mus. men, jeg står fast i et "veikryss". jeg har bestemt meg for å kjøpe enten mx500 eller 700. hvilken av de to musene er best til gaming o.l.?

jeg vil ha svar fra fra folk med erfaringer fra de, ikke fra folk som har lest reviews elns! personlige meninger bare :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har MX700 og den funker helt perfekt. Etter min mening er den _nesten_ like presis (i Quake) som dual optical musa...altså meget presis med andre ord. Jeg likte også at det følger med en dockingstatsjon. Slipper å kjøpe nye batterier...hehe

Jeg har ikke prøvd MX500 men etter å ha hatt MX700 så er det ingen tvil for meg i hvertfall. Den er dyr -ja veldig dyr- men alt i alt er det en meget bra og presis mus du kommer til å like. Det eneste jeg ikke likte ved musen var at Logitech muse programmet kan til tider være litt buggy. Ellers en überbra mus.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de få av de som har svart hittils som tydeligvis har hatt MX700 og MX500.

De er AKKURAT det samme, bare at MX700 er trådløs og betraktelig tyngre. Forsinkelsen folk snakker om er nå ikke reel da den nye radioteknologien ifra Logitech er så effektiv at det er et "ikke-tema". Så da sitter du igjen med;

tung mus uten tråd, men betraktelig tung og at du må sette den i dockingstasjonen iblant,

eller en mus med tråd og ingen lading.

Anbefaler at du prøver MX700 før du bestemmer deg.

Men husk 14-dagers angrerett om du absolut ombestemmer deg...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Har både mx700 og mx500. Mx700 til den stasjonære (den jeg spiller med) og mx500 til den bærbare (mac). Synes de er stort sett helt like, merker liten forskjell utenom tråden på mx500.

Merker heller ingenting i forskjellige spill med mx700. Synes de er begge like bra.

Lenke til kommentar
Anbefaler MS IntelliExplorer 3.0! Beste musen noen sinne.

Unnskyld, men spørsmålet var;

"mx700 eller mx500"

Skjønner du poenget mitt? :p

Mvh kjello2

PS: Om du ikke skjønte;

han har allerede begrenset mulighetene og vil antageligvis ikke ha en Logitech-mus vs MS-mus diskusjon eller anbefalinger utenom sitt avgrensede område

Eksempel;

Om jeg stiller dette spørsmålet;

"Hva er det beste valget av P4-CPU for ytelse/penger?"

og du da svarer;

"Velg AMD, AMD sin 2500+ Barton slår alt...!"

Blir ikke det litt teit? :p;)

Lenke til kommentar
Har både mx700 og mx500. Mx700 til den stasjonære (den jeg spiller med) og mx500 til den bærbare (mac). Synes de er stort sett helt like, merker liten forskjell utenom tråden på mx500.

Merker heller ingenting i forskjellige spill med mx700. Synes de er begge like bra.

Enig, rent teknisk så er de same shit, different package.

Eneste jeg har imot MX700 er den potensielt heftige vekten.

Derfor, prøv den (som sagt)!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Jeg har Mx700 og er så fornøyd som jeg kan få blitt,

du neppe merke forskjell når det gjelder latency.

Mx700 er litt genial da, har sin egen opplader(noe som jeg digger)

Det eneste minus jeg finner er vel prisen, noe drøy men tenk

hvor lenge musen varer. Mx Tools Rules 8)

Proud owner of Mx tools Mx700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...