Deneb Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hei! Hvordan fjerner jeg noen helt fra "home" på facebook - uten å slette de som venner? Får ikke lenger opp poster i selve hovedvinduet der, men personen blir fremdeles belyst titt og ofte i highlights. Helst vil jeg unngå dette. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hvis du holder musepekeren over innleggene deres kommer det opp "skjul" i høyre hjørne av innlegget deres. Trykk på det og du vil ikke se innleggene deres igjen. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Takk for svar! Har gjort dette på hovedsiden, men til høyre er det en "boks" ved navn "highlights" hvor det dukker opp et utvalg av nyheter ala nytagginger i bilder og lignende. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Den får du ikke fjerna. Jeg bruker adblock på de bildene som dukker opp der. Er bare grusomt irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå