Howard Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det mulig å i det hele tatt få noe som minner om god lyd ut av to kredittkort-store bokser? Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Problemet med å kjøre slike med en sub er at man antakelig må sette crossoveren høyere opp en man bør. Ellers så jeg nevnt som ulmeper "Ikke ideell vinkel på elementer". Jeg så ikke dette nevnt i artikkelen (mulig jeg overså det), hva menes med dette? AtW Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Gode poenger, takk! Det med vinkelen bør utdypes ja - tar tak i det. Det som menes er at høyttalerne typisk ikke er optimalt vinklet mot lytteren. F.eks. når de settes på bordet, som de gjerne gjør, så bli elementene pekende i magehøyde. De burde ideelt sett peke mer oppover i ørehøyde, men det kommer jo an på hvordan de plasseres (kronglete forklart en fredag ettermiddag) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 jeg kjøpte disse i mai til en bærbare pc og er kjempe fornøyd med størrelse og lyden. ( mye bedre en lyden på pc'en ) jeg betalte i mai kr 392 ( kurs på dollar var litt høyere )men så kom ekstra en regning fra posten ( tollavdeling )på kr 195. da ble dette plutselig ca kr 600 og dette synest jeg er litt for dyrt. dette ifølge leverandøren: CRYSTAL USB Norway EXPORT to outside EU. Price exclude VAT. Package will normally pass Norwegian customs control without any charges men men, har hørt at disse selges i Mac/Apple butikker, så da slipper man dette tolltull. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gode poenger, takk! Det med vinkelen bør utdypes ja - tar tak i det. Det som menes er at høyttalerne typisk ikke er optimalt vinklet mot lytteren. F.eks. når de settes på bordet, som de gjerne gjør, så bli elementene pekende i magehøyde. De burde ideelt sett peke mer oppover i ørehøyde, men det kommer jo an på hvordan de plasseres (kronglete forklart en fredag ettermiddag) Ah, nå er jeg med. Takk for spesifiseringen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg