livingman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hei hallo.. jeg er jakt etter en addon som gir deg en advarsel når : find minerlars merker av en node på minimapen i form av en slags " raid warning " eller blinkende lys eller noe lignende takker for svar... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Enchant skill "Situational awareness +10" tipper jeg vil løse dette. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Stakkars Lars. Anyways, hvis du skrur på track veins så får du det på minimappet. Hvis du vil ha en på world map også så kan du for eksempel prøve gatherer med database. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 last ned gathermate og gathermate data. importer gathermate data i gathermate, så får du opp alle kjente nodes på sone kartet. du kan deretter legge inn routes, for å få opp beste mulige ruta å gå/ride/fly for mest mulig veins. litt innstillinger, men rimlig plankekjøring. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 jeg ønsker ikke og lage en dum database ^^ eg vil bare ha en enkel warning vær gang eg er i nærheten av en node Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Og det går ikke. (På lovlig vis, etter Blizzards lover, selvsagt). Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) så dene er ulåvelig ? ( det er liksom det eg er på jakt etter men med mining nodes ) magealert Endret 11. september 2009 av livingman Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Du klarer ikke å linke, det er sikkert. Pluss at det du spør om ikke går. Et tips. Les litt på internett før du lager en ny tråd på et forum. Du har laget en del tråder om ekstremt trivielle ting, som lett kunne blitt tatt opp i Småprat rundt WoW-tråden. Endret 11. september 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det du spør om er allerede implementert i spillet. Når du er i nærheten av en node, så popper det opp en fin liten gul sirkel på minimappet. Det er det du får av warning. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 så dene er ulåvelig ? ( det er liksom det eg er på jakt etter men med mining nodes ) magealert Magealert er fullt lov. Fordi den fungerer på en helt annen måte. Den forstørrer noe som dukker opp i din combat log. Når du går i nærheten av en node skjer det derimot ingenting annet enn at om du har den på tracking, at den kommer på mini-map. Før i tiden var det addons som kunne jobbe mot mini-map. En viss tid tilbake ble det vanskelig da de begrensa Macros enda mer. Nå går det ikke. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 jeg ønsker ikke og lage en dum database ^^ eg vil bare ha en enkel warning vær gang eg er i nærheten av en node vel den "dumme" databasen gir deg jo en slags warning, da alle nodes er merket opp både på sone map og på mini map. du kan jo eventuelt bare skru på tracking og følge med litt på mini mapet... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 er kjedelig og følge med på mini map xD Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Innstaller SexyMap og bruk HudView.. det den gjør er å eskalere opp minimappet ditt og gjøre alt annet en nodespawns usynelig så bare det duker opp stort og fint midt på skjermen. Nærmeste du kommer det du vil ha tror jeg. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde vært "litt" irriterendes i lengden også hvis du skal fly fra A til B og det kom opp en warning hvert andre sekund.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvorfor det? Målet er jo å finne nodes. Skal man fly og ikke finne nodes så slår man selvsagt fantasi-addonen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå