-FusioN- Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det noen som har erfaringer med hjemmesider som har mulighet til å hjelpe en person med litt design osv Jeg har Frontpage hvis d er bra ellers kan jeg laste ned Dreamweaver... Noen som kan hjelpe meg?? over MSN?? eller noe? mIRC? [email protected] <--- MSN #GunHold ( irc.quakenet.org ) <-- miRC Hjelp Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det finnes en egen del som omhandler webdesign på forumet. Spør om hjelp der... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Offtopic: IKKE BRUS FRONTPAGE!! NEEI!! Dreamwaever MX = 2k1337 spør du meg. Frontpage ødelegger jo koden din helt! Mvh. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Notepad? det er iallefall Gratis Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Notisblokk duger ja... Eneste jeg bruker Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 og for de som ikke kan html, php. etc. bruker derfor dreamweaver eller frontpage, sånn nok om det.. 8) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Notisblokk duger ja... Eneste jeg bruker Har du noen sider du kan vise til? Jeg kan HTML men jeg syns det er bortkastet å skrive HTML når Dreamweaver gjør jobben. Selv om det tar tid å validere osv. men du sparer masse tid. Uansett. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 bruker stort sett notisblokk ja og 1st page det er veldig nyttig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det er ikke noe annet kvalitetsstempel på en webside enn "Powered by Notepad" helt nederst på siden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Offtopic: IKKE BRUS FRONTPAGE!! NEEI!!Dreamwaever MX = 2k1337 spør du meg. Frontpage ødelegger jo koden din helt! Mvh. hvordan bruser man egentlig frontpage? seriøst, bruk editpad eller et annet notepad-aktig program. hele websiden min er knottet sammen for hånd (link i sig) wysiwyg-editorer er for jenter. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 wysiwyg-editorer er for jenter. kan så være men det tar mye mindre tid enn når du skal gjøre det for hånd, dessuten liker jeg farginga på koden i dreamweaver Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 i stedet for notisblokk, bruker dere textpad. Mye mer oversiktig Lenke til kommentar
yNx Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har Frontpage hvis d er bra ellers kan jeg laste ned Dreamweaver... For all del, ikke bruk Frontpage. Koden blir et eneste rot! Da kan Dreamweaver være bedre, men som sagt: lær deg å skrive ren html. Det er ikke mye som skal til for å lage et brukbart design. Bli sikker på tabeller så har du i beste fall et godt design og stoltheten i behold. Når du skal skrive html, php, asp, osv. kan det være lurt å ha et program som holder oversikten. HTML Kit kan være et godt og gratis alternativ. Det gir taggene ulike farger som gjør at det blir enklere å finne frem. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 bruker dreamweaver. Det er fordi jeg gidder ikke sitte manualt i 1t når jeg kan gjøre det samme på 5min. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 bruker dreamweaver. Det er fordi jeg gidder ikke sitte manualt i 1t når jeg kan gjøre det samme på 5min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå