Egil87 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sega jekker Sonic-universet ned en dimensjon. Les mer Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 yes dette var godt nytt. kan ikke fordra sonic 3d spillene. sonic spillene skal være i 2D. har kun de gode gammle 2d spillene til sega 16 bit når det gjelder sonic. håper at dette kommer til pc når det er ferdig, eller til sega 16 bit consollen. hehe men det er vel ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 du kan ikke fordra 3D versjonene nei... jeg vedder 1000kr på at du ikke kjøpte dreamcast og og sonic adventure ved lansering. og oppfølgeren et år senere. sonic adventure på dreamcast var banebrytende bra. alt som har kommer de senere årene derimot har vært søppel. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg håper dette får totalt orgasmisk grafikk i 2D, noe ala Shadow Complex f.eks Jeg var en av de som vokste opp med Sonic, ikke Mario Blir det PSN/XLA eller et fullverdig spel? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 JAAAA! Endelig har de skjønt det. Gleder meg!! Sonic i 3d er skrot i forhold til de gode gamle sonic-spillene på sega mega/genesis. Syns forøvrig at det samme gjelder i en viss grad for mario og meteriod og sikkert flere. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sonic i 2D kan bli virkelig nice, men likte de to titlene på Dreamcast i 3D. Sonic Adventure og Sonic adventure 2. Nummer 2 kom vel også på Gamecube. deretter ble det bare mye tull. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 KJEMPEkult!! Ikke til å legge skjul på at de drar en "New Super Mario", men dette blir sikkert bra. Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ingenting slår de gamle sonic spillene! Men syns Shadow spillet var et ganske brukbart spill jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bare jeg som aldri har hatt sansen for de gamle Sonic-spillene? Til å være en franchise bassert på fart og timing (slik jeg har forstått det) er det for mange irritasjonsmomenter til at jeg klarer å like dem. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen andre som har prøvd opensonic? Testa bare i 5 minutter siden klokka er litt for mye nå, men det var moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg