Reggy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kunne godt tenkt meg å bli kvitt noen kilo, og gjerne ved hjelp av pulver. Få en liten "kickstart". Jeg vet at bevegelse, spise mindere, riktigere kosthold osv er best, men det kommer etter å ha tatt noen kilo litt fort ved pulver. Jeg har en bekjent som har brukt pulver til Easy Life. Det gav svært bra resultater. Han var svært aktiv i perioden (skiturer, ferier, masse jobb osv) og hadde ork til alt. Dette pulver gir visst bare 500 kcal om dagen. Det er svært dyrt og jeg tror man å bli medlem av et slikt studio for å kjøpe dette pulveret - og da blir det enda dyrere. Tror han betalte ca 700 kr i uken bare for pulver. 700 kr kunne jeg være villig til å betale for 3 - 4 uker, men får man kjøpt Easy Life pulver noe sted? Evt finnes det noe annet der ute som er like bra og som ligger i samme prisleie, eller mye billigere.... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan du ikke bare begynne å spise sunt og trene bra? Et slikt pulver vil kanskje hjelpe deg å gå ned i vekt, eller hva enn du ønsker. men det vil ikke endre helsen din. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hmm. Du vil altså betale 700kr i uken for 500kcal om dagen fra pulver? Da min venn vil jeg heller anbefale maltodextrin(karbohydrat) for drøye 300kr bøtten som veier 3kg, altså 3000gram, hvor hvert gram gir 4kcal, altså har du 12000kcal til 300kr istedenfor 3500kcal til 700kr. På et år vil prisene være 4500kr for maltodextrinet og 36400kr for "Easy Life". Eventuelt kan du kjøpe et proteinpulver som gir akkurat samme mengde kcal. Dette kan du få til samme pris, eller littegrann dyrere. Maltodextrin Som du ser tok jeg altså feil av prisen, og du betaler nesten halvparten av hva jeg tidligere regnet ut. Diverse proteintilskudd Dette er en kvalitetsleverandør. Du kan også skaffe fra proteinfabrikken, x-life, technutrition m. flere. EDIT: Jeg har visst totalt misforstått din hensikt, og du vil altså slanke deg. Likevel lar jeg innlegget stå, og jeg vil si at jeg synes Easy Life virker som et alt for dyrt pulver som kanskje er for godt til å være sant, og det må finnes noe bedre. Anbefaler deg forresten å starte med å spise sunt og næringsrikt før du starter med tilskudd. Og uansett hva du gjør hjelper det å trene. Endret 12. september 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hmm. Du vil altså betale 700kr i uken for 500kcal om dagen fra pulver? Da min venn vil jeg heller anbefale maltodextrin(karbohydrat) for drøye 300kr bøtten som veier 3kg, altså 3000gram, hvor hvert gram gir 4kcal, altså har du 12000kcal til 300kr istedenfor 3500kcal til 700kr. På et år vil prisene være 4500kr for maltodextrinet og 36400kr for "Easy Life". Eventuelt kan du kjøpe et proteinpulver som gir akkurat samme mengde kcal. Dette kan du få til samme pris, eller littegrann dyrere. Maltodextrin Som du ser tok jeg altså feil av prisen, og du betaler nesten halvparten av hva jeg tidligere regnet ut. Diverse proteintilskudd Dette er en kvalitetsleverandør. Du kan også skaffe fra proteinfabrikken, x-life, technutrition m. flere. EDIT: Jeg har visst totalt misforstått din hensikt, og du vil altså slanke deg. Likevel lar jeg innlegget stå, og jeg vil si at jeg synes Easy Life virker som et alt for dyrt pulver som kanskje er for godt til å være sant, og det må finnes noe bedre. Anbefaler deg forresten å starte med å spise sunt og næringsrikt før du starter med tilskudd. Og uansett hva du gjør hjelper det å trene. Enig. Pulveret er latterlig dyrt. Men jeg kunne altså tenke meg å spandere 3 uker av dette pulveret på meg selv. Hvor kan jeg få kjøpt det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå