krimol Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei! skal skrive dette inn som program i min Casio CFX-9950GB PLUS Casio Program Vektorprodukt "første vektor" ?-> A ?-> B ?-> C "Andre vektro" ?-> D ?-> E ?-> F BxF - CxE CxD - AxF AxE - BxD Det jeg sliter med er å finne spørsmålstegne i kalkulatoren min!, har lest rundt om kring men finner ikke en dritt;/ Håper på svar! Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 ingen so vet?;o Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vet ikke hvordan du programmerer det, men hvorfor vil du gjøre det så vanskelig? Casio har da virkelig vektorprodukter innebygget? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Har dei? ;D Jeg vet ikke om det, så venligst fortell meg hvordan, da blir jeg glad!!:DDD Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tror fremgangsmåten er endret litt siden min modell, men husk at en vektor kan sees på som en n x 1-matrise. Skriv vektorene inn som det og gang dem sammen i riktig rekkefølge. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 jepp, men de blir litt vanskelig , men takk for svaret Er nemmelig ? tegn jeg trenger så når det er ornet trenger jeg bare å skrive inn kordinatene i programmet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har du sjekka bruksanvisninga? Den burde vere det fyrste du såg i. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 ja, men slite med å finne det ut;/ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kapittel 20, Programming, øvst på s. 355 (dvs. side 6 av akkurat den PDF-en): Lenke til kommentar
krimol Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå