FOOrK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Når jeg skal overføre fra pcen til xboxen så blir det internett upload farten som brukes og dette går veldig tregt!! Bruker switch for å koble sammen pc og xbox. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få brukt lan farten og ikke internett farta!! Lenke til kommentar
anicet Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva slags ftp client bruker du( Dette har mye å si)? Prøv FlashFXP Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 ja bruker flashfxp. er det noen innstillinger der jeg må endre på? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har hørt flere som har problemer med dette! Det må da være en måte å få gjort dette på, uten å sette opp en lokal ip og miste internett for 10 min Lenke til kommentar
Treat Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 bruk en kryssa kabel så de blir linka uten noe mellom ? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 WS FTP er raskest for meg, hvis mulig sett ned send buffer, dette øker ytelsen Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 kunne kanskje brukt en kryssa tp, men da må jeg jo koble ut internett og avbryte alle nedlastingene jeg har stått i kø for Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 kjøpe en liten 4ports hub? Lenke til kommentar
Mipsy Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har vurdert router jeg oxo for å overføre til xbox og ha internett samtidig, men vet ikke om jeg vil kable. Noen som vet om en trådløs router som har en bridge som ikke koster for mye? Har sett billige w routere der en bridge koster 3500,-.. vil heller kable da. Noen erfaringer med d-link kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 igjen.. hva med en liten 4-ports hub? en kabel går til modemet, en går til maskinen din, og en går til xbox'en. de koster et par hundrelapper, that's it. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 igjen.. hva med en liten 4-ports hub? en kabel går til modemet, en går til maskinen din, og en går til xbox'en. de koster et par hundrelapper, that's it. jepp det funker! takk skal du ha. Dumme switch for avansert :smile: Lenke til kommentar
Mips Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei Vurderer å enten kable eller kjøpe trådløst selv, men HUB funker ikke for meg siden jeg bare har 1 ip og må skifte ip for å overføre uansett. Noen som vet årsaken til det opprinnelige problemet her? Brukte du 2 live ip'er siden du bare fikk upload hastighet og er det noen som vet om dette hadde det løst seg med evt. interne ip'er ? (du har vel 2 ip'er tilgjegelig siden nå bruker hub og er på nett samtidig). Vil kjøpe router selv, men må finne ut av det her først. Jeg antar at dette er untaket og ikke regelen.. isåfall får jeg 128kbps til xbox'en :-(( Lenke til kommentar
decker Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 heihei! Har dere prøvd å "mappe" Xbox'en som en nettverks stasjon i windows xp?? på denne måten får du overført filer rimelig kjappt. Hos meg tar det 4-5 minutter å få overført en 700MB fil. I flashfxp tar det ennå lengere tid! gjør som følger, høyreklikk på "mine nettverkssteder" og velg "koble til nettverksstasjon", og "Abboner på lagringsplass på internett......" , neste, vent til pc'en er ferdig og søke, og "velg en annen nettverksplassering.." Skriv inn ftp://xbox:[email protected]:21 (forutsatt at brukernavn og passord på xboxen din er xbox og xbox, og ip'en din slutter på .3 men det fattet du vel?? =) off you go! Lenke til kommentar
Mips Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Går sikkert fint det, men noe av poenget her var å ikke sette opp intern ip slik at man slipper å være offline når man overfører. Har man mer enn 1 ip går nok det her fint. For resten av oss snakker vi router. Lenke til kommentar
duplex Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det er en bug i FlashFXP 1.0 som gjør at uploaden fra pc til xbox'en blir lav. Ved å bruke Flash FXP 2.0 er ikke dette noe problem. Da går det på full hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå