EinarEriksen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nå blir det blant annet lettere å finne de gode programmene i App Store. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er så bullshit at Touch-brukere må betale for en oppdatering. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gir 3.1 bedre batterilevetid? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Man bør visst ikke oppgradere til 3.1 om man har eller har tenkt å jailbreake, ser det ut til, i alle fall ikke før man har konsultert forskjellige fora... Tenkte bare jeg skulle nevne det. Det er visst (foreløpig?) ikke mulig å reverte fra 3.1 til eldre versjon. Har ikke fått testet batterilevetiden, men det kan faktisk hende prosenten går noe saktere ned nå. Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Batteritiden ble litt bedre etter at jeg oppgraderte, problemet var at jeg no ikke får koblet meg til trådløse nettverk. Nettverkene vises, men selv om jeg taster inn korrekt passord klarer ikke telefonen å boble til nettverket. Dette funket fint før jeg oppgraderte til 3.1., så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg oppgraderer. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet om de har rettet opp i de usannsynlig plagsomme VPN problemene som kom med versjon 3.0? Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 "Betale for oppgradering".. Ler meg skakk, fordervet og får brokk på samme tid... Note to self: - slå meg selv hardt i hodet, om jeg noensinne faller for fristelsen til å kjøpe ett crApple produkt Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 en ny ting som har kommet i oppdateringen er at du kan gå inn på itunes og sortere programmene dine sån at de holder seg der og du får orden i sakene dine funker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg