anderfo Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hola, jeg har aldri lagt inn noe i kategorien "Bildekritikk" før, selv om jeg har postet flere tusen innlegg her på forumet, så da er det kanskje på tide å prøve det nå? Jeg skulle gjerne hatt noen innspill på dette bildet som jeg lagde i morges: ...funker det? Om bildet: - EXIF-info er tilgjengelig i selve fila tror jeg. - Det jeg har gjort med bildet er å la kraftig sollys gi den hvite bakgrunnen, deretter har jeg endret på fargene gjennom Channel Mixer, økt litt på kontrast vha Levels, og tilslutt har jeg lagt på de røde stripene og ordnet formatet slik at det passer med dimensjonene på originalflagget. - Skyggene er der helt naturlig. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 God idè. Forslag jeg har er å prøve å lage flagget i riktigere dimmensjon hløyde/bredde, den så litt bred ut den du hadde i forhold til feks her: http://www.33ff.com/flags/worldflags/Canada_flag.html Ellers er jeg ikke sikker på om jeg likte de svake feltene som ser litt ut som røde skygger, kunne like godt vært helt hvite synes jeg. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg tror dimensjonene på flagget mitt er riktig, ihvertfall ifølge Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Canada#Design De svake røde skyggene er der helt naturlig pga sola, men jeg burde kanskje ikke gjort dem røde slik jeg gjorde med selve bladet. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg tror jeg ville likt det bedre om du brukte noe ekte til å lage det røde på sidene, selv om jeg ikke har noen ide om hvordan. Edit: Kul ide da! Endret 11. september 2009 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 14. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Her er en bedre versjon der skyggene er grå, ikke røde... Ellers takk for innspillet, skal se om jeg klarer å lage de røde sidene på en mer naturlig måte. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Jeg tror dimensjonene på flagget mitt er riktig I stand corrected. Ellers kom jeg på en alternativ idè, vet ikke om det ville funke eller hvor mye PS-kunnskaper det ville kreve, men hva om du la løvet ditt på et "levende" flagg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå