Gå til innhold

Hvordan ser din Steam-liste ut?


Anbefalte innlegg

Jeg opprettet for en god stund siden en lignende tråd, men den ble stengt med grunnlaget "Ingen listetråder". Så da endrer vi det litt.

 

Jeg synes Steam er fantastisk på den måten at det lar deg kjøpe og organisere spillene dine, men også fordi det er en grei måte å vise din spillsmak. Så la meg se din spillsmak!

 

Last opp et screenshot av Steam-listen din, og forklar hvorfor du har nettopp de spillene du har.

 

post-94463-1252632858_thumb.jpg

 

Her er min liste. Spiller for det meste TF2, L4D og Garrys Mod, men har rundet Portal 7 ganger, og alle Half-Life spillene ihvertfall 2 ganger hver. Audiosurf var morsomt de første ukene, men gameplayet ble litt repetivt, hvis du ikke er interessert i å prøve å slå andres rekorder. Noe som forresten var helt umulig.

 

EDIT: Dette er ikke min PC, så ingen spill er installerte.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke lenger plass til listen min nedover 30"-ern. Jeg kjøper alt av spill jeg spiller på steam. Klarer ikke å la vær når gamle klassikere kommer på steam.

 

Min steam-liste. 90 spill totalt.

 

Jeg syns utgiverne er litt for trege til å få en god "back-catalog" på steam; det er jo blitt slik at nye spill kommer på steam kort tid etter lansering, men hva hjelper det når man har lyst på en gammel klassiker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...