maxmhz Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hallo! Kordan kan eg få meg fast IP for kver gang eg logger på? Finnest deg programmer som gjør dette eller ka? PS: Har Telenor ADSL Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Du kan bruke noe som heter dyndns, sånn at du har et fast hostname hele tiden. Den finner selv ut av at du har skiftet IP hver gang du logger av og på Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Eg tenker på Å ha en CS-server på maskina (spill-server) Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Nå er det jo ikke akkurat lov å fake IP'er, og skulle Telenor finne ut av det er du i deep dodo... Er du nødt til å ha IP-adresse for å hoste en CS-server da? Går det ikke med navn, feks. dittnavn.dyndns.org? Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Hvordan lager eg til det dah? Bare eg får en CS server eg! Venligs forklar hvordan... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det finnes flere som tilbyr dynamisk DNS, vet om http://www.dns2go.com og http://www.dyndns.org Finn hvilken som passer deg best, bruksanvisning finner du på de nevnte sidene Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 21:42, maxmhz skrev:Hvordan lager eg til det dah?Bare eg får en CS server eg!Venligs forklar hvordan... Hvorfor gidder du å sløse maskin/båndbredde for å ha en CS server? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 INGEN av telenor sine adsl linjer kan man hoste cs server for mer enn 4 med vettu ping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå