Pentumsmart Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uff det synes jeg blir smør på flesk. Føler at melka gir sjokoladen et hint av friskhet som passer fantastisk godt til. Enig, det funker bare ikke. Melka og sjokoladen er partnere!!!!11111 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lettmelk er tingen for meg. "Ekstra lett" drikker jeg bare på vinteren når det er lite sol ute. Fordi? Tingen med ekstra lett, og grunnen til at de tar ekstra penger for det, er fordi det er tilsatt D-vitamin. Det trenger man egentlig kun når man får lite sollys. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 spiste nettop brødskive med sjokoladepålegg og et glass melk ved siden av. faen det var digg, selvom jeg egentlig ikke liker melk.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 sjokolade er ikke godt uten melk ved siden av! Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Min personlige favoritt er Kinder Maxi (10cm lang kindersjokolade) - selvfølgelig med melk til. Min våte drøm er et kinderegg som er massivt hvitt inni *siiikle* Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Min personlige favoritt er Kinder Maxi (10cm lang kindersjokolade) - selvfølgelig med melk til. Min våte drøm er et kinderegg som er massivt hvitt inni *siiikle* Det är barnsjokolad. Riktiga män äter 99% kakao. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Min personlige favoritt er Kinder Maxi (10cm lang kindersjokolade) - selvfølgelig med melk til. Min våte drøm er et kinderegg som er massivt hvitt inni *siiikle* Det är barnsjokolad. Riktiga män äter 99% kakao. Exakt, man ska ju äta riktig 99% kakao Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Aldri prøvd melk til sjokolade, så det må prøves Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Min personlige favoritt er Kinder Maxi (10cm lang kindersjokolade) - selvfølgelig med melk til. Min våte drøm er et kinderegg som er massivt hvitt inni *siiikle* Er ikke påskeegg lilla pakke noe for deg da Advarsel: Godt, dyrt og vanedannende. Endret 16. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Alt for godt, dyrt og vanedannende. kjøpte en hel drøss med slike egg over påske på halv pris Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 kjøpte en hel drøss med slike egg over påske på halv pris +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå