Pentumsmart Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Slenger meg på denne, melk til sjokolade er digg. Spiste nettopp tre brødskiver med nugatti, og det ble visst tre glass med melk. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Stemmer det Går som regel med en god klunk med melk når jeg spiser sjokolade (bortsett fra her i USA, melka er ikke i nærheten av å smake så godt som den i Norge) Endret 13. september 2009 av Xmir Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skjønner ikke hvordan det kan ha seg at folk ikke liker melk. Et deilig kald glass med Tine Ekstra Lett, eller TEL for kort. Hah, det er jo vatn med nokre dråpar mjølk i. Tine Lett går i nøden, men H-mjølk er den beste. Mjølk går og veldig godt i lag med bringebærsyltetøy. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helmelk kan være godt, men blir en følelse av at den er ''varm''.. Ikke like frisk som ekstra lett. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helmelk er best Btw igår spiste jeg en plate Marabao (Det samma som Freia i norge, bare att den er litt sötere på smaken) og det gikk sirka 4glass melk Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Syntes det smaker utrolig digg med melk ved siden av sjokolade. Har spist masse sjokolade med melk.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Alt som har med sjokolade å gjøre blir bedre med melk til. Selv er jeg såpass glad i melk at jeg drikker melk istedet for brus, f.eks, vist vi har. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Sjokolade + melk = mmm. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er jo en grunn til at det finnes sjokaldemelk. Melk og sjokolade er det få ting som slår Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Mjölk är vedervärdigt äckligt. Sjoklad och vatten går dock an. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Støttes. Da spesielt sjokoladekake, sjokolademuffins, brownies og lignende, helt nydelig med et glass melk til. Så enig, så enig. Dog, etter at jeg ble allergisk mot melk, har det blitt merkbart mindre sjokolade, og da også mindre snop. Spiser det nesten aldri, kan gå noen måneder mellom hver gang. Jeg savner sjokolade ... og melk Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Mjölk är vedervärdigt äckligt.Sjoklad och vatten går dock an. Spesielt, da vann + sjokolade fører til at sjokoladen på en måte mister smaken. Hmm Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skjønner ikke hvordan det kan ha seg at folk ikke liker melk. Et deilig kald glass med Tine Ekstra Lett, eller TEL for kort. Ekstra lett er eneste melken jeg drikker. Drakk ikke melk før, så smakte jeg ekstra lett det går ned Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lettmelk er tingen for meg. "Ekstra lett" drikker jeg bare på vinteren når det er lite sol ute. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Lettmelk er tingen for meg. "Ekstra lett" drikker jeg bare på vinteren når det er lite sol ute. Fordi? Endret 14. september 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Funker å spise sjokolade uten et glass med melk ved siden av. Grensa går ved sjokoladekake, der trengs det melk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sjokolade + sjokomelk FTW! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uff det synes jeg blir smør på flesk. Føler at melka gir sjokoladen et hint av friskhet som passer fantastisk godt til. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lettmelk er tingen for meg. "Ekstra lett" drikker jeg bare på vinteren når det er lite sol ute. Fordi? Fordi den er tilsatt vitamin D, antar jeg. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Eg drikker det ikkje, men kanskje det er noe eg bør prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå