-Serenity- Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har alltid syntes at sjokolade blir mye bedre med melk ved siden av. En kompis av meg fikk nyss i dette og var nærmest sjokkert over at noen i det hele tatt kunne tenke i slike baner! Jeg fikk en felles venn av oss til å innrømme at han også syntes melk og sjokolade var genialt, men førstenevnte kompis anser oss fortsatt som avvikere. Derfor trenger jeg all den støtte jeg kan få for å overbevise ham om at det er mange av oss! Bring it on!! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 jeg ekke noen fan av melk generelt, men søstern har helt oppheng på sjokolade og melk. Dette gjelder også sjokolade kake. Hu spiser ikke sjokolade kake uten et digert glass melk Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hu spiser ikke sjokolade kake uten et digert glass melk Kjenner meg godt igjen der. Og glasuren på toppen spares selvsagt til slutt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Støttes. Da spesielt sjokoladekake, sjokolademuffins, brownies og lignende, helt nydelig med et glass melk til. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Støtter den! Hvetebolle smaker også best med kald melk til. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sånne Oreo kjeks med melk. NAM! Sleng gjerne opp en poll Lenke til kommentar
Penance Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Stort sett alt med sjokolade på/i er mye bedre med ett glass iskald melk til! Også ren sjokolade, selvsagt. Eneste er mørk sjokolade (70% +), den synes jeg smaker best med rødvin. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Melk forsterker smaken til sjokolade, spesielt Nugatti. NAM! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan godt skjønne at folk liker å drikke melk ved siden av sjokoladen, men det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Melk forsterker smaken til sjokolade, spesielt Nugatti. NAM! JEG ER IKKE ALENE:D Jeg kan drikke ca 4-7 DL med melk om morgenen ved siden av 2 brødskiver med nugatti Er melken som er best. Nugatti og brød smaker tørt og ekkelt uten :< Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Elsker kombinasjonen av freias påske- julemarsipan og melk! Melken fremhever den gode smaken:P Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Elsker kombinasjonen av Sjokoladeting og Melk Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Liker vann til melksjokolade og andre sjokkolader. mens til sjokoladekaker og slikt drikker jeg litervis med melk. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Melk og sjokolade er best Melk og sjokoladekake er, meh... så tørt med kake. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Stor stratos og kald melk, det er tingen. Mye bedre ennå cola og sjokolade. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) skal teste neste gang jeg spiser sjokolade har ikke smakt melk på flere år... liker det egentlig ikke vennen min syns det er dritdigg med melk og sjokolade Endret 12. september 2009 av yoye666 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Liker ikke melk, så jeg foretrekker noe annet til. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner ikke hvordan det kan ha seg at folk ikke liker melk. Et deilig kald glass med Tine Ekstra Lett, eller TEL for kort. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det finns ingenting som er bedre en ett stort glass med Tine HMelk =) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner ikke hvordan det kan ha seg at folk ikke liker melk. Et deilig kald glass med Tine Ekstra Lett, eller TEL for kort. Og jeg kan ikke forstå det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå