Satyrion Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei har et Edifier 530 2.1 PC anlegg og et creative lydkort med en ledig sub utgang. Kan jeg da koble denne (http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18749134) til lyd kortet mitt og bruke den med PC anlegget mitt saa d blir 2.2? Jeg regner med d skal funke siden CW subben er vell aktiv og trenger ikke noen forsterker eller noe? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) vist det er en dedikert sub utgang på lydkortet så går det men om du har en 3,5mm jack så må du sjekke at den ikke er for senter også. hvist den er for senter så kan det hende at du vil ikke vill få sub "signalet" men senter signalet, du burde derfor sjekke at du kan bytte om på dem sånn at sub blir senter og senter blir sub Endret 10. september 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 vist det er en dedikert sub utgang på lydkortet så går det men om du har en 3,5mm jack så må du sjekke at den ikke er for senter også. hvist den er for senter så kan det hende at du vil ikke vill få sub "signalet" men senter signalet, du burde derfor sjekke at du kan bytte om på dem sånn at sub blir senter og senter blir sub Hei! Ser at det staar baade center og sub paa den :S merkelig.... Anyway, vet du hvordan jeg bytter mellom center og sub signal? Det er et Creative lydkort. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Skal være et valg i programvaren til creative mener på jeg hadde det på mitt lydkort men det var kansje ikke creative Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Ok takk for hjelp. En siste ting vet dere om noen gode aktive party subber til under 5000 eller er CW "15" det beste? Vil bare ha mest mulig bass paa drum'n bass music. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå