Aiven Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hei folkens, håper noen har greie på dette. Tastaturet til min trofaste Nokia 5140i har desverre blitt defekt. Er det noe sted jeg kan få kjøpt et nytt ett? Jeg snakker da om det ytre plastlaget med knapper, som sitter festet oppå metallknappene under. Tar imot ethvert svar med takk! edit: Fant noen butikker på nettet, men de virka nokså dodgy. Endret 12. september 2009 av AvieN Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det jeg vil anbefale deg da er rett og slett å gå inom ALLE mobilbutikker i nærområdet, og høre med de. Det er så lenge siden den modellen gikk ut, at det er bare de som ikke har kastet delene som har de liggende. Lykke til Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du kan sjekke på ebay, mulig du finner det billig der, eller så kan du sende mail til nokia verksted, og høre om de kan skaffe deg det. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det jeg vil anbefale deg da er rett og slett å gå inom ALLE mobilbutikker i nærområdet, og høre med de. Det er så lenge siden den modellen gikk ut, at det er bare de som ikke har kastet delene som har de liggende. Lykke til Det hørtes veldig tungvindt ut når du kan bestille det her http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-514...ur-12805c1.html Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Det jeg vil anbefale deg da er rett og slett å gå inom ALLE mobilbutikker i nærområdet, og høre med de. Det er så lenge siden den modellen gikk ut, at det er bare de som ikke har kastet delene som har de liggende. Lykke til Det hørtes veldig tungvindt ut når du kan bestille det her http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-514...ur-12805c1.html Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå