mercefreak Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei! er i en krisesituasjon her, kjøpte netopp en ny 1TB harddisk, har en 500GB fra før av, da er det slik at etter å ha formatert terabyte hardisken, så overførte jeg alle videofiler og programmer fra 500gben til terabyten, dette gikk fint, men da jeg skulle overføre musikk og bilder så fikk jeg mye problemer med at enkelte filer ikke gikk over, så tror jeg at jeg trakk på "hopp over" og ja til alle, slik at den droppa masse filer,....NERMEST ALLE, dokumentene fikk jeg også over. Så formaterte jeg 500gben, og installerte windows 7 på den, nå har jeg alle filene bortsett fra musikken, noe jeg kan leve med, men jeg kanke bruke noen av filene til noe, alt er skrivebeskyttet, og selvom jeg er admin så har jeg ikke rettigheter på noe som helst! alle filene er der, men jeg fåkke brukt noen til noe som helst! STOR KRISE! hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen? evt andre løsninger på problemet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ta eierskap. http://www.blogsdna.com/2159/how-to-take-o...n-windows-7.htm Etter at du har ny installert OS har du "mistet" ACL/SID data du hadde i gamle OS overfor 1TB disken. Lenke til kommentar
mercefreak Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Ta eierskap.http://www.blogsdna.com/2159/how-to-take-o...n-windows-7.htm Etter at du har ny installert OS har du "mistet" ACL/SID data du hadde i gamle OS overfor 1TB disken. fortsatt så får jeg opp denne meldingen på alle filene "Får ikke tilgang til filen. Det kan hende at filen er i bruk, at du ikke har tilgang til datamaskinen der den er lagret, eller at proxy-innstillingene ikke er korrekte." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå