Gå til innhold

Spille online med en harddisk som har vært i en banna xbox

Krissern_

Anbefalte innlegg

Hei:D

For en stund siden kjøpte jeg en xbox billig av en kompis. Den var banna fra Xbox live fordi han var tatt i å spille brente spill online med den.

Nå har den fått red ring of death og jeg må gå til innkjøp av en ny konsoll. I framtiden vil jeg sikkert joine xbox live også. Så mitt spørsmål er: Hvis jeg setter min gamle harddisk inn i den nye konsollen for ikke å miste alle savene og sånt, og joiner xbox live med denne accounten(som jeg har spilt brente spill på)... Vil jeg bli bannet?

Håper dere skjønner spørsmålet mitt og kan svare på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De reparerer den likevel, med mindre de har endret rutinene på det det siste året.

Så lenge den har blitt bannet så blir den nok ikke reparert (tviler på at du kommer så langt at du får sendt den inn).

Med en boks som kun er flashet og ikke bannet er nok mulighetene stor for at den blir reparert gratis.

Lenke til kommentar
Så lenge den har blitt bannet så blir den nok ikke reparert (tviler på at du kommer så langt at du får sendt den inn).

Med en boks som kun er flashet og ikke bannet er nok mulighetene stor for at den blir reparert gratis.

har du noe kilde, eller svarer du bare etter magefølelse?

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar

har du noe kilde, eller svarer du bare etter magefølelse?

Undertegnede er kilden.

3 stk forskjellige xbox'er.

1stk bannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...