Krissern_ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei:D For en stund siden kjøpte jeg en xbox billig av en kompis. Den var banna fra Xbox live fordi han var tatt i å spille brente spill online med den. Nå har den fått red ring of death og jeg må gå til innkjøp av en ny konsoll. I framtiden vil jeg sikkert joine xbox live også. Så mitt spørsmål er: Hvis jeg setter min gamle harddisk inn i den nye konsollen for ikke å miste alle savene og sånt, og joiner xbox live med denne accounten(som jeg har spilt brente spill på)... Vil jeg bli bannet? Håper dere skjønner spørsmålet mitt og kan svare på det Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Litt OT: Men hvorfor sender du ikke inn boksen? Er 5 års reklamasjonsrett vettu. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Tviler på at microsoft blir så glade når de mottar en flasha xbox Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Finnes mange eksempler på 360er som er sendt inn uten garantisegl og med flashet FW. Skader ikke å prøve. Om du skulle kjøpe en ny så er det helt uproblematisk å bruke harddisken på den nye, det har jeg gjort i årevis. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 OK, kan jo prøve å sende den inn først Takk for svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis boksen er bannet, så kan du selvfølgelig IKKE sende den inn, det finner de ut med en gang de legger inn serienummeret Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De reparerer den likevel, med mindre de har endret rutinene på det det siste året. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Uansett er det bare konsollen som er bannet. Harddisken og kontoen din kan du fortsette å bruke på en ny kjeksboks. Men du kan jo som nevnt tidligere her prøve å sende den inn. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De reparerer den likevel, med mindre de har endret rutinene på det det siste året. Så lenge den har blitt bannet så blir den nok ikke reparert (tviler på at du kommer så langt at du får sendt den inn). Med en boks som kun er flashet og ikke bannet er nok mulighetene stor for at den blir reparert gratis. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Så lenge den har blitt bannet så blir den nok ikke reparert (tviler på at du kommer så langt at du får sendt den inn).Med en boks som kun er flashet og ikke bannet er nok mulighetene stor for at den blir reparert gratis. har du noe kilde, eller svarer du bare etter magefølelse? Endret 15. september 2009 av TorgeirS Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så lenge den har blitt bannet så blir den nok ikke reparert (tviler på at du kommer så langt at du får sendt den inn).Med en boks som kun er flashet og ikke bannet er nok mulighetene stor for at den blir reparert gratis. har du noe kilde, eller svarer du bare etter magefølelse? Undertegnede er kilden. 3 stk forskjellige xbox'er. 1stk bannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå