habbabster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hallais har sett på noen deler til en ny stasjonær budsjett-gaming pc og trenger litt hjelp. Disse delene har jeg fra før av: Kabinett: Coolermaster Stacker 832 RAM: Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB Grafikkort: Asus nVidia 8800gt Disse delene har jeg tenkt til å kjøpe: CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition HK: Asus M4A78T-E PSU: Corsair TX 650W Skjermkort: blir nok en ATI Sapphire Radeon HD 4890 Toxic i nærmeste fremtid Lagring:Samsung Spinpoint F1 1 TB CPU kjøler: er ikke sikker enda... Spørsmål: Noen som vet om disse komponentene kommer til å fungere fint sammen? Noen som vet om en PSU som har lange nok kabler til kabinettet? Kabinettet er stoort. Noen som vet om en grei CPU-kjøler til den CPUen jeg har tenkt til å kjøpe? Lenke til kommentar
habbabster Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Ingen som har noe og si?:/ Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 i5 er vell stikkordet her, les testen som er gjort av hardware.no om i5 så skjønner du nok hvorfor. Har egentlig ikke tid til og sette opp noe nå, men kanskje litt senere i kveld. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet om en PSU som har lange nok kabler til kabinettet? Kabinettet er stoort. På corsair står det at kablene er lange og støtter full tower kabinetter. Har selv strømforsyningen og jeg hadde en del å gå på i mitt antec 902. http://www.corsair.com/products/tx/default.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå