sparklingD Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 hei jeg fant akkurat min favoritt mobil, en gammel samsung skyvemobil, sikkert 2-3 år gammel. går det an å sende den på verksted?? sjermen er knust, vett ikke om noe annet er ødelagt, mn den lyser når jeg slår den på. Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er ikke noe problem nei, men det er vanligvis ikke billig å fikse slikt. Vanlig bytte av display ligger vel på rundt tusenlappen (inkl mva. og arbeid). Lenke til kommentar
sparklingD Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Det er ikke noe problem nei, men det er vanligvis ikke billig å fikse slikt. Vanlig bytte av display ligger vel på rundt tusenlappen (inkl mva. og arbeid). okey, takk for svar:) vet du om jeg må gå der jeg kjøpte den, for d husker jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ta kontakt med Deltaservice. De kan reparere den for deg. Men hvorfor vil du det egentlig? Å bruke en tusenlapp på å reparere en 3 år gammel telefon er ikke noe jeg hadde gjort i alle fall. Lenke til kommentar
macusa Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan du ikke bare kjøpe display på ebay.com da? finner vell noe sånnt der. er veldig lett å bytte på de fleste mobiler, og demonteringsanvisning finner du nokk på youtube om du ikke finner utav det selv. Lenke til kommentar
chris_cell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er ikke noe problem nei, men det er vanligvis ikke billig å fikse slikt. Vanlig bytte av display ligger vel på rundt tusenlappen (inkl mva. og arbeid). okey, takk for svar:) vet du om jeg må gå der jeg kjøpte den, for d husker jeg ikke... Jeg hade personlig gått til Mcare AS pga bra referanser. Deltaservice er litt stuslig når det gjelder service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå