jkolbu Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Errormelding: An error has occured. You have been signed out of PlayStation Network. (80710092) Sånn rundt kl 17.00 logget brukeren min på PSN seg av, og nekter å logge inn igjen. Jeg satt da håpefullt å ventet på FIFA10. Har nå sittet i hele kveld å ventet på at det skal funke... uten resultater. Dette er hva jeg har gjort (gjør det enklere for dere å foreslå) - Jeg har deaktivert media server - har prøvd OpenDNS - Har prøvd med kabel og ikke trådløst - Internett funger i den integrerte webleseren i PS3 - Googlet heftig - Er ikke den eneste som det har skjedd med idag ---> http://forums.n4g.com/tm.aspx?high=&m=...;mpage=1#710068 - Tviler på at det er Maintanace på serverene, iogmed andre får lastet ned FIFA10. - Er drit irritert Takker for hjelp på forhånd jeg! HELP MEEE!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg ps3, og prøvde å lage meg ny konto på psn network, men funker ikke det heller. Verken å opprette ny, eller å logge på en eksisterende konto. Kommer bare opp "The connection to the server timed out". Hadde gleda meg til Fifa jeg og.. :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hm, eg laster ned Fifa demoen as we speak.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg har samme problem; kommer meg ikke på Playstation network, men nettleseren på PS3 funker da. Jeg vil tro PSN er nede - muligens pga vedlikehold, muligens pga andre ting. Akershus her, btw. Edit: med andre ord; vi får bare vente og prøve igjen i morgen. Endret 10. september 2009 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis jeg blir utlogget av psn, må jeg restarte maskinen for å klare å logge inn igjen.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hadde samme problem i går kveld, men det fungerer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå