travolta Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen som har noe forslag til passe enkle gratise redigeringsprogram? Jeg hadde et for noen år siden, men husker ikke navnet på programet. Men der hadde jeg smuding, og mange andre kule effekter. Hadde et til, som jeg kunne velge forskjellige bilde effekter (når man velger det, ser man hvordan effektene blir på en kaffekopp), noen som synes dette høres kjent ut? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) On-topic: GIMP er det du ser etter Endret 18. september 2009 av Robert Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Photoshop har en (Meget) høy brukerterskel. Det finnes en rekke brukbare web-tjenester som tilbyr redigering. Disse kan du bruke med god samvittighet, i motsetning til Photoshop via nedlasting som er tyveri. Jeg regner med at det straks kommer noen navn på slike web-tjenester i tråden her. Lykke til. Fotoredigering er gøy! Ole Endret 18. september 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, er det forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
vegham Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg bruker GIMP. Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg liker best Photoshop. Det er virkelig verdt alle pengene! Endret 2. oktober 2009 av moccamonii Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.getpaint.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå