stiiig Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har en Western Digital HD som plutselig ikke fungerer. Nesten fullstappet med alt fra himmel til jord som jeg har lastet ned. Har prøvd forskjellige diskscanning og recovery programmer, men ingenting ser ut til å hjelpe. Disken viser seg i filutforsker, men står bare oppført med en total størrelse på 22 mb... Er ganske paranoid med tanke på å levere disken ifra meg med tanke på alt innholdet. Men det hadde vært digg å fått tilbake alle de tapte dataene. Ser leverandøren at disken er ødelagt, gir de meg bare en ny, eller kan jeg kreve gjenoppretting? Hvis de tilbyr gjenoppretting, tar de noen som helst stilling til innholdet på disken? Noen som har noen tanker eller erfaringer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Siden alt er nedlastet så er det jo ikke "unike filer" og det er bare å laste det ned på nytt igjen. Du får dog en noe ufrivikkig diskopprydding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå