lobster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor får man tak i 'sexy' krympestrømper og kabelsamlere for bruk inne i PC'n? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sku akkurat til å foreslå microplex, men siden Netshop har kjøpt de opp, så er det vel så å si ingenting igjen av gode gamle eksklusive microplex. Jeg fant ikke der, selv om man burde forvente å finne der. Mener de hadde det før. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 ah, det forklarer jo hvorfor Microplex har blitt så dårlig. Forsto ikke hva som hadde skjedd med de.. Prøver Elfa jeg Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor får man tak i 'sexy' krympestrømper og kabelsamlere for bruk inne i PC'n? Jeg kjøpte meg noen krympestrømper for to uker siden. De kom fra USA, fordi jeg ikke har funnet høykvalitets krympestrømper i Norge eller UK. Så fant jeg Techflex.com og Wirecare.com, men frakten var for dyr. (!!!!!) Da så jeg på eBay, og fant hva jeg ønsket. Jeg sendte en e-post med hva jeg ønsket til selgeren og han svarte med et overslag. Frakt var billig og tok bare ei uke. Ingen toll. Han bruker Paypal. Hans e-post er "dmiller108 at comcast.net", og han snakker engelsk. FurryLetters eBay Store Hva jeg bestilte: Quantity / Item / Unit Price / Total (USD) 100' 1/4" CARBON COLOR, ex. sleeving 0.19 19.00 50' 3/8" carbon color , ex. sleeving 0.28 14.00 50' 1/2" carbon color ex. sleving 0.33 16.50 40' 1/4" CHROME X/C 0.45 18.00 20' 1/2" CHROME X/C 0.70 14.00 Subtotal: 81.50 Shipping: 14.00 Currency is in U.S. Dollars (USD) Total: $95.50 USD Så det blitt 560kr alle sammen, og frakt var bare 84kr av det. Jeg ville kjøpt hos han igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå