Kakofoni Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei peeps. Har vært usedvanlig slapp og sliten de to siste dagene. I dag sjekket jeg tempen og den var 39,5. Vanlige febersymptomer hører med men jeg er verken tett i nesa eller har vondt i halsen. Er dette noe jeg burde ta alvorlig? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du bør ikke overse dette. Hørte om en person som plutselig besvimte på offentlig sted, og da var det lungebetennelse som var årsaken. Kanskje det kan være årsaken også i ditt tilfelle? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er ingen lege, men dersom du har en ellers god helse kan dette være en vanlig influensa som går over av seg selv. Dersom det er andre ting inne i bilde. F.eks at du har skadet deg på noe vis (at du har fått en infeksjon i et sår ) kan dette være såpass alvorlig at du bør oppsøke lege. Trolig ikke siden du ikke nevner noe om dette.... Få noen til å se til deg når du er febersyk i fall du plutselig blir mye værre slik at de kan ringe legevakten. Dersom du ikke føler deg bedre i morgen tror jeg det er lurt om du snakker med legevakten eller fastlegen din. God bedring Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Dette kan være alt eller ingenting. Du kan sjekke årsaker for feber og mulige forklaringer her. Feber henger vanligvis sammen med infeksjon i kroppen, enten ufarlig eller farlig. Høy vedvarende feber over mange dager, er aldri bra. Dette kan også være svineinfluensa, den er meget forskjellig fra person til person. Om du ikke føler noen andre alvorlige influensa symptomer er ikke feber farlig i seg selv, det er kroppens naturlige forsvar mot basilusker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå