FpsStu Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Etter å ha oppgradert til Msn messenger 5.0 (noe jeg egentlig ikke ville, men alt for å stoppe "en ny versjon av msn..." meldinger) så funker ikke autologin lenger! Hver gang jeg skrur på datan så spør den om passord! jeg trykker på "lagre passord" knappen men ingenting skjer! dette er mucho plagsomt! what to do? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 har du begge msn'ene oppe? asså den gamle og den nye? Mvh. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 prøv trillian, som du finner www.download.com det er en "samle"klient som støtter icq, msn, yahoo osv. den funker fint. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 nei, har ikke begge klientene oppe... gleder meg til messenger 6.0! Trillian er dårlig, dessuten støtta den ikke æ ø å engang når jeg prøvde den... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 nei, har ikke begge klientene oppe... gleder meg til messenger 6.0! Trillian er dårlig, dessuten støtta den ikke æ ø å engang når jeg prøvde den... Jeg har satt opp trillian til en 7 - 8 studiekompiser uten å ha sett det problemet. Eneste jeg har å utsette på trillian er man kan inviterer flere brukere til en dialog uten av de ser hva de andre skriver. Litt knotete forklart. Men den innebærer i alle fall mange dumme misforståelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå