Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Prosjekt: The Sixties rundt emnet hippies. hjelp!

Hugol

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har et engelsk prosjekt om dagen rundt sekstitallet ut i fra dette skal vi prate om hippiene. Vi må finne en problemstilling og kunne svare på den i løpet av tiden på 15 minutter. Vi har en lærer som stiler skyhøye krav og er lite glad i å hjelpe. Derfor spørr jeg her:

- Hvordan kan jeg formulere en problemstilling ut i fra emnet? Har kommer på diverse: Hvordan ville verden vært uten hippiene, eller noe sånnt

- Når vi skal presantere, burde jeg og min gruppe ha punkt etter punk om hippiene? Deres kultur, deres mote, deres vaner og sånnt? Forstår ikke dette helt siden vi har en problemstilling å følge. Vi kan jo ikke bare si hvordan de var, hva de gjorde etc. uten å få frem noe svar på problemstillingen?!? Skal vi ha en side til slutt på vår presentasjon der vi presanterer vårt svar på vår problemstilling?

Håper så forferdelig mye på svar! Har kun ca en uke på meg til å forbrede meg til en 15 mins fremføring. Trenger vireklig hjelp! :) Send meg PM om du lurer på noe du ikke forstår.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...