Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg trenger noen tips til hvodan sette opp treningsoppsettet mitt Av utstyr har jeg manualer som jeg har nokk vekter til å få 30.4kg på hver manual. Jeg bruker en sammenbrettet skumgummimadrass som improvisert flatbenk. Jeg har også push up bars, disse bruker jeg til blant annet handstand styrke etc. Jeg bruker ikke proteinpulver, creatin eller noe sånt. Men jeg spiser heller kylling, tunfisk og rå egghvite. Jeg har ingen planer om å bli for stor, men vil heller se bra ut og ha mye egenvektstyrke til balancetrening og akrobatikk (og kanskje breakdance). Drømmen er planche pushups name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube For øyeblikket ser treningsoppsettet mitt(endog et dårlig et) Mandag: Fleksibilitet , Manual benkpress ? og triceps øvelser Tirsdag: Forskjellige Mage, rygg øvelser Onsdag: Fleksibilitet Torsdag: Manual benkpress ? og triceps øvelser Fredag: Pause?? Lørdag: Gå tur, fleksibilitet, akrobatikk, balancestyrke , handstand øvelser etc (her bruker jeg mye av arm musklene, så trene armer på fredag er utelukket) Søndag: Går tur (ca 6-10-14 eller 20km) Hvor skal jeg kunne presse inn skulder trening og biceps uten det fucker up for triceps øvelsene på mandag og torsdag? Btw noen som vet hvor jeg finner bilder av de treningsplakatene(div øvelser for div muskler) som henger på de fleste treningstudioer? Mener jeg har sett de samme overalt, blant annet i millitæret. Endret 10. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå