Grubbler Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny PC, men det er veldig lenge siden jeg har kjøpt Pc, så jeg har ikke peiling på de nyeste å flotteste. kom over dette oppsettet (litt modifisert) på Komplett; Strømkabel PC m/Jord 2m CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD, Støtsikker PC-eske STOR Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, Zalman GS1000 Black Gaming, Alu, Corsair Powersupply TX 850W ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 Gainward GeForce GTX 295 1792MB PhysX Western Digital VelociRaptor 150GB, Seagate Barracuda® 7200.12 1TB USB2 multikortleser 3.5" sort for Samsung DVD±RW burner, SH-S223B Logitech G15 gaming tastatur Logitech MX518 Optical Mouse, Creative SB X-Fi XtremeGamer MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Ultimate MS ROYALTY Vista Ultimate MS Win Vista Ultimate Norsk MS Win Vista Ultimate PUP 64bit HP 22" L2245wg Wide LCD, 5ms,1680x1050 APC Essential Surge Arrest, 23294,84kr Er dette et bra oppsett eller koster det litt mer enn det smaker? spesielt skeptisk til prossesor, er det verdt å velge i7 950 istedenfor i7 920? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Koster nok mere en det smaker det der ja. Viss du har noen som kan bygge for deg kan jeg sette opp et oppsett til deg som er litt bedre en det der. Edit: Satt opp et oppsett kjapt, dette er mye bedre en det som er nevnt og samtidig my billigere. LINK. Edit: Kanskje putte på en litt bedre strømforsyning pluss en CPU-kjøler ser jeg nå.. Endret 10. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har du tolmodighet til å overklokke og stressteste, bør du kjøpe deg en i7 920. Innkjøp av GTX 295 tror jeg heller ikke er så smart i disse dager. Kommer mange nye lanseringer denne måneden. Lenke til kommentar
Grubbler Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Koster nok mere en det smaker det der ja. Viss du har noen som kan bygge for deg kan jeg sette opp et oppsett til deg som er litt bedre en det der. Takker Er lenge siden jeg har montert en PC, men har vel ikke forandra seg så veldig mye de siste 10 åra? Lenke til kommentar
Grubbler Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Har du tolmodighet til å overklokke og stressteste, bør du kjøpe deg en i7 920.Innkjøp av GTX 295 tror jeg heller ikke er så smart i disse dager. Kommer mange nye lanseringer denne måneden. Jeg er ikke så interessert i overklokking (er vel mer en hobby for noen?) Men i7 920 er vel god nok da? Bør jeg vente med å kjøpe Pc, til de nye kortene er lansert? Endret 10. september 2009 av Grubbler Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Når du skal bruke så mye penger på pc ville jeg tatt meg tiden til og vente en måned så du får det aller nyeste, det korte du har tenkt og kjøpe kommer til og være utdatert om en måned. Edit: For noen ja, men 920 har syke overklokkingspotensialer så og ikke overklokke den er nesten en skam. 920 til 2k blir like god som 965 til 8k, det er 6 tusen spart bare grunnet overklokking! Endret 10. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Grubbler Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Når du skal bruke så mye penger på pc ville jeg tatt meg tiden til og vente en måned så du får det aller nyeste, det korte du har tenkt og kjøpe kommer til og være utdatert om en måned. Edit: For noen ja, men 920 har syke overklokkingspotensialer så og ikke overklokke den er nesten en skam. 920 til 2k blir like god som 965 til 8k, det er 6 tusen spart bare grunnet overklokking! Bør jeg da gå for et annet hovedkort? Hører Rampage II extreme kortet skal være bra til dette, å hva med PSU? Er evig takknemelig for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå